عیبابا'هلو بچا بعد یکیدوسال برگشتم و میدونن کسی یادش نمیاد ولی اوکیه. حالا اینجا میخام یزره ابزارِ ادیت بزارم🐸
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
عیبابا'هلو بچا بعد یکیدوسال برگشتم و میدونن کسی یادش نمیاد ولی اوکیه. حالا اینجا میخام یزره ابزارِ ادیت بزارم🐸
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
happy birthday 🎂 🎈
هی ;تولدتمبارک))باآرزویبهترینها.
اینجا مکان مناسبیه یا خیر؟😔🤌
یجا نیاز دارم زر بزنم
هعیی
بمولا که میدونم ممد ناظر تستا نیست
و اینکه من تازه وارد نیستم بمولا🦖😔
خیلی وایب خوبی داشتن>
تنکیووو🦖
کاور پستو برم😂🦖
🦖😂
چرا میگی ممد سختگیر شده؟
اگه منظورت از بررسی تستاست باید بگم ممد بررسی نمیکنه و الانم بررسی تستا یکم سخته و میشه به اسلایدا گیر داد😔🤌
فکت: همه تازه واردا فک میکنن ناظر تستا ممده😐..
تست ساختن حوصله و صبر میخواد