3 سال پیش 6 اسلاید 1,977 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی میراکلس

نظرات بازدیدکنندگان (26)
  • از نظر منم میراکلس یکم بچگونست بالاخره کارتون ولی تظرا محترم.من خودم میدیدم قبلا الان دیگه ازش خوشم نمیاد ولی خوب بود:)رو طنزش مار کن مثلا عکسای مرینت خبن دیدم ادرین ک یهو پشتک میزنه و صدای اورانگوتان نیدن😂😂🤲🏼💔✂️🧹

    • ای ام ا موافق😂🙌🏻🤝🏻

    • 😂✂️🧹

  • حق میبارید😂خصوصا اسلاید اخر😂

  • وایییییی😂😂😂
    اتفاقا دیشب خواب دیدم با مرینت و ادرین رفتم هتل😐😂

    • من چند شب پیش خواب دیدم مرینت و ادرین تو مسجد دارن عرو...سی میگیرن😐💔

    • 💔😂

  • عالی بود😂

  • خواب دیدم که باید مجسمه از شخصیتا می ساختیم بعد زمان تموم شد مجسمه هاکی نصفه موند منو شرور کرد😐😐😐

  • عااح الآن یادم اومد یکبار هم یک خوابی دیدن که گابی لیدی شده بعد مری میراکلسا رو میخواد نمیدونم قشنگ بر عکس شده بود بعد گابی میگفت ولی کن منو مری استفاده از میراکلس لیدی خطرناکه بعد مری مونارک شده بود🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️سم نید اسید بید

  • من خوابام خیلیی سم تره ی دفهه خواب دیدم ی نفر شرور شده منم لیدی باگ بودم تو ایران بعد اومدم از لاکیچارم استفاده کنم ک یهو یویوم بزرگ شد شکست از خواب پریدم🤣

  • عااحح یعنی خوابای من یکی از یکی بی محتوا تر یکبار خواب دیدم لیدی اومده ایران بعد نمیدونم جرا گابی توی خونه ما زندگی می کرد 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😂

    • حالا من سم تر از تو دیدم🤣🤣خودم کفشدوزک بودم اونم تو ایراانن

  • عالی بید😂

  • هاکی ژون چه خوشگل شودییی🗿🐄🐄🐄🐒🐒

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.