4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
هیی نادیاا ماینههههه نزدیکک نشیددددد
پین؟-
سروین اسم کوردیه؟
چصافتتتتتت تو کوردی من نمیدونستم؟!
مگ من نگفتم بت؟
ناح😐💔
گفتم بخدا
ناح بخدا
اره نگفم
دیدی🗿
بله
هیممم الا آشنا میزنی... حس میکنم قبلا هم میشناختمت.
😑
نکشیمون خانم دارککک
نکشتمت بخدا البته پاش بیوافته این کارو میکنم
خیلی چقته از شدت گنگ بودن و ونزدی بودن شما مردیممم
خیلی وقته از شدت گنگ بودن شما مردیممم
خب مردی خدا رحمتت کنه
تو با این همه استعداد تو تستچی چیکار میکنی ؟
برای سرگرمی
واقعا اینو باور میکنید ؟
چجوری با ۱۳ سال سن به فرانسوی و عربی و کره ای و انگلیسی مسلطی ؟
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
دمت گرم انقد خندیدم مردم
برادر من معلم انگلیسی تشریف داره تا حالا همچین حرفی نزده
تو چجوری با ۱۳ سال سن به سه تا زبون دیگه هم مسلطی ؟
ببین ما دوسال کربلا بودیم
چون یکی از اهدافم رفتن به کرس یاد گرفتم
و فرانسوی هم مادرم میگفت باید میرفتم و انگلسی هم از ۷ سالگی شروع شروع کردم
چون برنامه ریزی درستی داشتم از بچگی داشتم
نه اینا که همه اوکی طبیعیه
نگو مسلطم
اصلا هیچ ایرانیای نمیتونه بگه مسلطم
مسلط ، یه آدم از کف نیویورک یا لندن
ولی آفرین که میتونی به این زبون ها حرف بزنی
من هنوز انگلیسیم رو کامل تموم نکردم
انشاالله سال دیگه به اندازه کافی برای آیلتس و اینا یاد میگیرم
راستش زیادی شبیه ونزدیی
و خوب حرفی نزدم پاچه میگیری
خوبع ک میدونی
باشه تو ونزدی باش
نیاز به اینکارا نیست که من سردم و عصبی
شخصیتم اینه مشکلی داره؟
سیلام هم اسممم
و همزاددد
عه سلام
اسم منم نادیاس
عسیسم