3 سال پیش 7 اسلاید 409 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (24)
  • چه بکگراندای خوشگلی 🥺🎻🎨✨️

    • فداتتت، خوشگلی از خودته کههه🥺🤌🏻

    • 🥰🥰🥰🥰

  • به لیست دوستام اضافه شدی دارلینگ🌸

    • تو هم همینطور گشنگم (◍•ᴗ•◍) ♥

  • میگم تازه واردی؟
    اگه یه وقت امتیاز لازم داشتی بهم بگو برات میریزم عزیزم✨

    • اوهوم ی چند روزیه اومدم تو تستچی
      وییییی چق تو خوبییییی خودایااااا 😭❤❤
      کی داره از این فالوورا مگههههه، دل همشون اببب

    • اخیییی خیلی اکلیلی شدم:)💖🌸
      الان برات میریزم گلم فقط راستش خودم هم خیلی امتیاز ندارم پس ببخشید اگه کمه عزیزم🫂🕊️

    • اصلا نیازی نبود بهم امتیاز بدی همین که کیوتایی مثل شما ک انقد خوبن رو دارم برام کافیههههه، اوی من برم بمیرم از ذوق داشتن شماها 😭💙

    • الان تو گردونه شانس 1000 تا برنده شدم، تو با اینکه خیلی امتیاز نداشتی به من از امتیازت دادی منم از امتیازم به تویی میدم که مهربون ترینییی 😙🥺❣️

    • نمیدونم که خودت خبر داری یا نه ولی خیلی مهربون و خوش برخوردی>>>واقعا خوشحالم که وارد تستچی شدی و تستچی رو جای بهتر و قشنگتری کردی🙂🌸✨

    • عی وای لازم نبود برای بریزی مهربون:)))
      پس هروقت لازم داشتی حتما بهم بگو خوشحال میشم بهت کمک کنم لاوم💖🙂

    • وای قلبمممم خودااااااا 🥺😭❤من امشب از ذوق میمیرم...




      ولی من خیلی خوشحال ترم که با تو اشنا شدم، امم مایل به فرند؟ :))

    • آره حتما:))
      میتونی سوآ ، آرتمیس یا کاترین صدام کنی.(با سوا راحت ترم) 13 infj
      بیو کاملم تو پیجم هست...
      از آشنایی باهات خیلی خوشوقتم...🤍🌸
      راستی بیوت رو هم خوندم شخصیت خیلی جالبی داری ^^

    • اوهوم خوشبختم قشنگم، هم سنیم :)))🥺❤
      میتونی ته مین یا یونجی صدام کنی با هر دو اوکیم ولی چون بیشتر یونجی صدام میکردن با اون راحت ترم:)

      و اینکه منم بیوت رو خوندم شخصیت تو از مال منم جالب تره، مال من همچین جالب نیستش:)

    • اتفاقا خیلیم جالبه>>>
      راستی هروقت خواستی میتونی توی پیویم بهم پیام بدی اگه یوقت کاریم داشتی:))

  • زیبا بود عزیزم:)

    • اوخ خدااا، قشنگی از خودته لاولییی :) 🥺

    • وایییی مرسی مهربونم🤍🫂

    • مهربون تویی کهههه 😭🥺♥♥

    • تنکس^^

  • میشه به نظرسنجی ام سر بزنید ؟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.