خب این تستو فکر کنم هممون از گوگل آوردیم پس مسئله اصکی نیست
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خب این تستو فکر کنم هممون از گوگل آوردیم پس مسئله اصکی نیست
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ناگت،نون پنیر،نیمرو،نخود پلو😂😂
نیمرو ک خوبه
با ر چه غذاهایی میشه....
اصن چیزی هست؟-_-
کامنت پایین🤝
رشته پلو
دیگه چی داریم کی میتونه بگه
نمیدونم🤝😐😂
ریواس پلو.....
پلوماهی.
پلو کباب
پلوگوشت
پلوفسنجون با پ خیلی چیزا میشه ساخت
پلو ماهی رو دوست داشتم.
پیتزا :)))
زرشک پلو😐👌🏻
تست خوبی بود
ممنون🤝
زنجبیلم میتونی بخوری🤝
سورخش کن
ایده خوبیه👌🏻
فک کن برای شام زجیبل بخوری
اسمم هستی
همبرگر، هات داگ، هویج پلو
دیگه چی هس
هرکی میدونه بگههه😂😪
ایول بابا خوش شانس من فقط میتونم زرشک پلو بخورم این عدالت نیس😐💔😂
زرشک پلو غذا مورد علاقمههه😐😂😑
با م غذا داریم؟😂
ماکارونی🗿💔
مرغ سوخاری، ماکارونی
عه چقد اوسکولم نفهمیدم🤦🏻♀️😐😂
ماش پلو هم میشه👀
مرغ
لازانیا
لواشک
لیمو
و.......
دارم تصور میکنم به عنوان شام لواشک بخوری
چه باحال😂😂😂💔💔