3 سال پیش 7 اسلاید 579 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (21)
  • عالی

  • جالب بود👌🏻🌟

    • اریگاتو - اگر دوست داشتی به تست و پست های دیگم هم سر بزن

  • تست خوبی بود 😊👌🏻
    bakarina
    به نظر شما پاسخ داد: mobiریدل☆به نظر شما پاسخ داد: پشمکستانیبه نظر شما پاسخ داد:......
    هم سنیم تقریبا هم قدم هستیم. دختری یا پسر؟
    _________
    من ؟ پسرم 🗿🥂
    با توجه به تستام نمیاد پسر باشم نه ؟ 😂 که البته اکثریت دخترن 🗿🥂

    • با توجه به تست که نمیشه حدس زد. من توی یک بلاگی بودم همه ی ویدیو هاش خیلی ارامش بخش و دخترونه بودنو اهنگ های انیمه ای رو میذاشت.جواب همه رو دونه دونه می داد و همیشه استیکر می ذاشت. تا اینکه بعدا دیدم مردم اقا افشین صداش می کنن.

    • ووااایی😂😂
      منم دقیقا همین کارا رو میکنم ایموجی همیشه باید باشه 🗿💪🏻🥂

    • منی که حال ندارم. نه حال ادیت نه حال ایموجی.هم بیکارم هم حوصله ندارم.

    • واقعنی ؟ 😂💔

    • اره - یک سوال کلاس چندمی؟

    • دارم میرم هفتم 🗿🥂
      و تو ؟ 🗿🥂

    • منم دارم میرم هفتم

  • دردره مث زنیتسو؟

  • خیلی تستت خوب بود خسته نباشی 🙏
    فقط به نظرم به کاراکتر رم هم می‌شد اشاره کرد

    • اریگاتو - من انیمه رو نصفه دیدم به خاطر من خیلی درباره رم اطلاعات ندارم به نظرت توی کدوم دسته قرار میگیره؟

    • گمونم توی دسته داندره قرار میگیره

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.