خب اینم پارت ۱
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خب اینم پارت ۱
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من یکی از قدیمی ترین پاترهدای بلاگم بعد موقع سوالت نبودممم
تام،دراکو،سوروس اسنیپ
سلاممممم خوبی؟💖💖💖
آماده باش شمع و فوت کنی 3..2..1 تولدت مبارککککک 💖💖💖
کادویی که برات فرستادم و دوست داشتی؟💖
اهومم خیلی قشنگ بود مرسی🤡💜تو بهترین دوست من هستی
💖💖💖💖💖
دراکو و اسنیپ😁
یکی از دوستام عاشق لوسیوسه.
من موندم چی لوسیوسو دوس داره*؟🤡😂😂(البته توهی.ن نباشه شوخی کردم)
تا جایی که من میدونم خوابشو دیده بعد اون دیگه ازش خوشش اومده.😂
هری،هرماینی،هاگرید،دراکو،سیریوس،دامبلدور ،سوروس، هدویگ
اوووووو همه
من رو همه کراش هسم😂😂😂جدیدا تام هم کراشم شد
ج.چ: جاست سوروس اسنیپ!
دراکو و هرماینی 💗
شیپشون خیلی گنگه🤡درماینی
هوم:)
دراکو هری:")
شیپشون🥲دراری
جچ: بایسهام😁😄😅؟؟؟...
خبببببببببببببب
راستش روی همه (حتی بلاتریکس و ولدمورت و لوسیوس) کراش دارم🙄😁
تنها کسی که روش کراش ندارم، عنبریجه🗿
خدای من😂😂😂😂