3 سال پیش 4 اسلاید 174 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی میراکلس

نظرات بازدیدکنندگان (9)
  • فلیننننت

  • خوب بود

  • اینا رو که گفتم فقط برا این بود که بتونم تو پیشرفتت یه نقطه کمک کرده باشم ولی بازم می گم درجه یک بود فقط اینا رو درست کنی می شه خود داستان های پرتقال

  • ببین خیلی قشنگ بود ولی حس داستان نیم ده از این متن های رادیوییه انگار ولی بیشتزین چیزی که به چشمم خود این بود که نوشته بودی
    تو این داستان به دختر ۱۸ ساله داریم که ......... مگه مقدمس؟ حتی اگر از زبان راویه با حال و هوا شروع کن یا نگو از زبان فلانی
    با حرفاشون بفهمون کی به کیه ولی واقعا عالی بود

  • عالی بود:)

  • داستانت عالی بود
    اگه قهوه ع.ش.ق داریم نسکافه و اسپرسو و هات چاکلتش هم داریم؟

  • من نگفتم خود انیمه هستش گفتم یخورده شبیه هستش

  • توعم الان بیداری؟"-"
    یا تازه بیدار بیدی؟"-"

    بهرحال خوب بود ولی اگه از روی انیمه ست باید بگم تو انیمه م اسمش آدرینه فقط اخلاقش سرده و شبیه فیلیکس تو فصل ۳)
    و مری رو خوب توصیف کردی فقط اینکه اون توی انیمش دست پا چلفتی تره خیلی خیلی بدتر)
    بهرحال ادامه بده♡

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.