5 سال پیش 10 اسلاید 526 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (93)
  • چالش : من از ۳سا لگیم تا الان که ۱۲ سالمه دارم ابر قهرمان بازی در میارم 🤣🤣

  • من توام یا تو منی؟😐
    من ی کار دیگه هم میکردم که خیلی باحال بود،تو کیسه فریز فوت میکردم بعد درشو میبستم میترکوندم😹

  • تستات عالین هستی جون❤😍
    چالش:اون بخچالو😂🤪

    • مرسی عزیزم تو هم همینطور😍❤
      😂😂

  • خیلی باحال بود


    من توام یا تو منی


    من جای زنگ زدن در خونه مردم شیشه خونه همسایه رو شکستم😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱



    البته پسر نیستم 😳
    دخترم😃😃😃😃😁

    • ممنون ❤
      نمدونم😂
      وایی تو دیگه خیلی ترسناکی😢👊🏻😂
      مرسی ک نظر دادی❤

    • وااااااااااتتتتتتت؟؟؟؟؟!!!!!!
      شیشه های خونه مردم رو میشکستی؟؟!
      تو دیگه کی هستی؟
      من اگه شیشه خونه مردم رو بشکنم بابام میاد برام😐

    • 😐😹

  • همرو انجام میدم حتی الان که 13 سالمه 😐😂اما بدتریناشم این بود که کیلیپس رو میزاشتم روی دهنم و میبستمش 😐 این یکی از اون کارا بود😐😂🐏حقیقت تلخه ولی حقیقت محض بود😂عالی بود 😊

    • مثل من😐😂🙂
      مرسی ک نظر دادی❤

    • 😂😂😂😂😂😐😂
      خواهش میکنم نفس😘😙💞💜💜

  • من این توف تو ماست با اون کلم بروکلی رو خفه میکنم(خوب یه توضیحی بدم توف تو ماست توماس و کلم بروکلی جرمی و ترکیب هر دوشون کلم پیچ😐😂) خداروشکر پارت اول فصل چهار رو گذاشتن این کلم پیچ ها😌ولی قسمت دوم کی بیاد خدا میدونه 😐😐😐😐

    • 😅😅😅😅😅😂😂
      عزیزم قسمت 2 اومده من با زیرنویس دیدم لوکا شرور میشه خیلی باحاله ببین حتما😄😄😄💛
      مرسی ک نظر دادی💛

  • همرو باهم😂😐

  • من هنوزم که هنوزه رو تختم بالا و پایین میپرم در حدی که همه میگن چجوری رو این تخت میخوابی همه ی فنر هاش بیرون زده ولی بعد من میگم راحته که😂😂😂🤣🤣🤣

    • منم همینطور یادمه یبار داشتم از رو تخت میفتادم پایین😐😂
      مرسی ک نظر دادی♥️

    • بنده که افتادم تا دوهفته کمر درد میکرد 😐😐😐😐😐😐😐😐😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂بهتون پیشنهاد میکنم خیلی نپرید بالا 😂😐

    • آره دقیقا

  • چ¹ : همشون "چسب رازی"😅
    چ² : نوچ ینی نمد والا🤪

  • ج چ: من بیشتر اولی رو امجام میدادم😂😂😂😂

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.