3 سال پیش 5 اسلاید 184 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (33)
  • سلام آجی !
    میگم میشه لطفا عکس این تست رو بدون نوشت بزاریش آخه خیلی ازش خوشم اومده
    ممنون❤
    (شناختی یا نه ؟)

  • بوس بهت آبجی 😘عالی بود
    ایشالله نمره خوب می‌گیری نمره هاتم بهت انرژی میده پارتای بعدی بهتر تر از اینکه هست میشن😁
    منیکه بهم گفتی تهش چی میشه هم کنجکاوم😐❤️‍🩹

  • موفق باشی اجی دعا میکنم برات❤
    دلم برات تنگ میشه💔

  • عالیییییی بعد این همه مدت
    محشررررررر

  • عالی عاجو:))

  • عالیه♡
    البته من حوصله ندارم همشو بخونم فقط فصل ۱ و این پارتو خوندم میگم مگه تو پارتا اول مرینت و خواهرش نبودن؟
    په ماریانا کیه؟و چرا آدری و بقیه ازش میترسن؟

    • عزیزم شما باید بری کامل بخونی
      مرینت میمیره و ماریانا بدنیا میاد روح مرینت در جسم ماریانا هست یه جورایی اون مرینت هست.
      اینجا هم مسخره بازی ادرینه اینا از ادرین نه از ماریانا میترسن

    • آها تابستون کامل میخونم"-"
      ولی آخرشو متوجه نشدم یعنی از آدری میترسن نه ماری؟و اینکه ماریانا بچه آدری و مریه؟ و الان مری تو بدنشه؟اونوقت الان چندسالشونه؟

    • نه عزیزم از ماریانا میترسن!
      نه اونا بعد اzdeواجshoon مرینت میم/ره ماریانا از خانواده ای هست که عموش مرینت رو ک#ش*ته
      ماریانا ۲۰ ادرین ۴۰
      داستان جالبی هست حتما بخون

    • پارت بعد منتشر شد‌‌

  • تست آخرم⁦⁦:-)⁩
    تست آخرم⁦⁦:-)⁩
    تست آخرم⁦⁦:-)⁩
    تست آخرم⁦⁦:-)⁩
    تست آخرم⁦⁦:-)⁩
    تست آخرم⁦⁦:-)⁩
    تست آخرم⁦⁦:-)⁩
    تست آخرم⁦⁦:-)⁩
    تست آخرم⁦⁦:-)⁩
    تست آخرم⁦⁦:-)⁩
    تست آخرم⁦⁦:-)⁩
    تست آخرم⁦⁦:-)⁩
    تست آخرم⁦⁦:-)⁩
    تست آخرم⁦⁦:-)⁩
    تست آخرم⁦⁦:-)⁩
    تست آخرم⁦⁦:-)⁩
    تست آخرم⁦⁦:-)⁩
    تست آخرم⁦⁦:-)⁩
    تست آخرم⁦⁦:-)⁩
    تست آخرم⁦⁦:-)⁩

  • اجی جونم عالی بود😂❤

  • عالی بود اجو❤🙂
    نیایش معلومه که منتظرت می مونیم😊
    درکت میکنم منم نمیتونم پارت جدید بدم این هفته و هفته ی بعد کلا امتحان داریم اونم پشت سر هم 😧😩
    شایدم مامان و بابام گوشیمو ازم بگیرن 💔
    یعنی کلا بدبخت شدیم رفتیم 😞
    خلاصه اینو بدون که ما هم از ته دل عاشقتیم ❤

    • مرسی عزیزدلم❤❤
      آره منم به احتمال زیاد گوشیمو میگیرن ازم🙂چون پارسال گرفتن💔
      هق..فداتشم

    • پارت بعد منتشر شد‌‌

  • وای من ک هنگیدم
    کلا سریالو قاطی کلدم برم ازاول بخونم

    • منم قاطی کردم
      اصلا یادم نمیاد پانیا کی بود اون کی بود این کی بود😂😐

    • 😂😂😂

    • 😂😂💔

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.