4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
۸ فصله
باید هری پاتر و فرزند نفرین شده هم باشه:’)
نه از اونو نمیسازن چون اساسا جی کی رولینگ اونو ننوشته
فقط فیلمارو میخوان سریال کنن
نمیدونم شک بزرگی بود ولی نمیدونم نظرم چیه😐ولی قاعدتا می بینمش🙃
دقیقا منم همچین حسی دارم
ولی هیچی فیلمای اصلی نمیشه ...
++
🥲عالی
به نظرم خوبه ولی هیچی به سری فیلمای اصلی با همون بازیگرا نمیشه اصلا 8 فصل اصلی خیلی قشنگ بوددد
اره البته که فیلما حس نوستالژی و خوبی دارن و من خودم واقعا نمیتونم بازیگرای دیگه ای رو برای نقش ها تصور کنم
اهوم منم اصن به نظرم بدون این بازیگرا نمیشه دنیل هری واقعی بود ا ما هرماینی واقعی..روپرت رون واقعی...تام دراکو واقعیه:))
قبول دارمم👍😊😢
☺💙
حققققققققققققققققققققق گفتییییی
:))
سلامممم..
ما گروه موسیقی پرپل پینک هستیم..
آیدل تیپاپ نیستیم..
آهنگامونو صوتی میخونیم..
تست بیومون شخصی شده..میشه یه سر بهش بزنی؟
ادمین جان پین؟