3 سال پیش 8 اسلاید 7,379 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (64)
  • چهارشنبه بله همین چهارشنبه ۱۶شهریور رای گیری fanpick هست برای دبیووو و شایان کاراموز ایرانی توشه
    من حساب کردم ساعت11:30 صب چهارشنبه ب وقت ما رای گیری شروع میشه و ما باید بریم بهش رای بدیم تا هم دبیو کنه هم ببینه چقدر هواش رو داریم😊ازت میخوام چهار شنبه بری تو سایت fanpick ساعت 11 اونجا باش تا 11:30 رفرش کن و روی اسم شایان بزن و رای بهش بده با هر چیزی دم دستته رای بده بهش ممنونم چیزی ب چهارشنبه نمونده اگرم دوس نداری خب دوس نداری شایان دبیو کنه

  • خاله شادونه رو دیدی🥲🥲💔
    عررررررررررر
    عرررررر
    خشبخالت

  • *پیویتو

  • اونی میشه پیتو چک کنی میسیی

  • من بایسم توی اکسو کایه و عاشق هی یونگ و ته یونگ اس اف ناینم😎

  • پارت بعددد؟مبکسوسنسپژنرمبحمرزپ🥺🤍

  • ج‌چ=هیشکییی
    درواقع واس اینه ک تو ایرانیا کسیو دنبال نمکنمم🚶🏻‍♀️

  • سلامممم..
    ما گروه موسیقی پرپل پینک هستیم..
    آیدل تیپاپ نیستیم..
    آهنگامونو صوتی میخونیم..
    تست بیومون شخصی شده..میشه یه سر بهش بزنی؟
    ادمین جان پین؟

  • هعب عالی بود تست اخرم کلی هیت داشت بش سر میزنین؟!:)
    فایتینگگگ گرل:)

  • گایز ایشالا پنج شیش سال دیگه میام ور میدارم تون میبرمتون کنسرت،فنساین و کلا دور دور
    زر زدم بابا
    من خودمم نمیتونم جابجا کنم بعد بیام شمارو ببرم کره؟😂😂😂😂😂😂
    ولی من یکیو میخام منو ببره فنساین

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.