وقتی اعتماد از بین بره، عذرخواهی هیچ معنی نداره...!
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
وقتی اعتماد از بین بره، عذرخواهی هیچ معنی نداره...!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
سمی،منتظرکنسرتتبودیم...چیشد؟!
از بین رفتن تیپاپ:)
هیی...فقطبخشتیپاپازبینرفته،ماههنوزمیهخانوادهایم:)))
ولی نمیتونم بسازم چون کسی ک دوستش دارم نیست
متاسفمبابتش..پسفککنمنیازبهزمانداری..میدونمدرکخیلیچیزاسختهولیبایدکناربیایمدیگدرسته؟مطمئنماگمنجایتوبودمحتینمیتونستمبرایاونمدتطولانیکهتوتویتستچیبودیشادباشم..پسفقطمیتونمبگممادوستداریمومیتونیرومنحسابکنی🫂💗
خیلی لاوت دارمممممم
حتماترندمیشه،،موفقباشی،،🤍
لابت^^
اوممم
اوهووووووووم
♡
حیفدیسشدموگرنهترندشمیکردم
گیاااااههههههههههههههههههههههههههه نخورررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
حقیقتاخوشمزسسسسس
عه ......خوشمزس؟......باشه..............
ارهخوشمزسسسسسسسسس
دیسشدمدیگه،کاملامشخصوواضح