3 سال پیش 4 اسلاید 83 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (84)
  • فیکشن سوکوکو مینویسم
    بک بدی بک میدم

  • وایبت…..فرند🐾🦦

    • ))حتما...
      مرلین‌عاینر...¹⁵...
      Xntp,
      شما بانو؟

    • رزینا…..enfp
      خوشحال میشم پیویتو داشته باشم:)

    • خوشبختم..
      اوه متاسفم حواسم نبود
      البته

  • وقتی ستاره ها گم میشن ماه نمایان میشه...تولدت مبارک پسر ماه..:")

    • چقد حرفای زیبا میزنی.مرسی دختر خورشید.وای دختر خورشید اسم داستانمه

    • دیگ..چ اسم زیفایی برام اسم داستانتو خوب انتخاب کردی...

    • جدی؟ممنون .ولی دارم سعی میکنم .داستانم عاشقانس.ولی من داستانامو بر اساس حس ها و تجربیات مینوشتم و ..عشقو تجربه نکردم و امیدی به این داستان ندارم.شاید باید بیخیالش شم

    • میتوانی از داستانت برام بگی خیلی مشتاق شدم اصن نیاز نیست ازش دست بکشی چون اونو ط نوشتی و قراره بهتر از چیزی که فکر یکنی بشه :)

    • واو تنکیو .راجب پسری که تو بچگیش عاشق یه دختر مو زرد و بلند میشه و بهش لقب دختر خورشیدو میده .که درواقع دوست صمیمیش بوده.از هم جدا میشن ولی تا جوونی اون عشق ادامه داره و پسره دوباره اون دخترو میبینه اما دختره به آدم بی احساسی تبدیل شده و پسره سعی داره نجاتش بده

    • اوخیییی چه قشنگه فکر نکن برا تشویقه واقعا میگ داستان خیلی جالبیه دلم برا دختره میسوزه هعییی :")

    • مرسی♡
      اره

    • مایل به فرند پسر ماه؟...

    • :))
      آره دخترک خورشید
      معرفی کن

    • حیح زینبم میتوانی زی صدام کنی کمی ازت کوچکترم...13 عم :/

    • عیجان کاوایی
      خوشبختم

    • می تو :)

    • میتوانم پیویتو داشته باشم ؟

    • البته
      عذر میخام حواسم نبود

    • اکیه:)

  • هی‌تولدت‌مبارک))‌با‌آرزوی‌بهترین‌ها.

  • سلامم ^^❤
    تولدت مبارک باشهه ^^❤
    امیدوارم به همه ی ارزو های قشنگت برسیی ^^❤

  • عاق وایب تستات شدم🫂😍💖

  • وایبب این آهنگگ>>

  • وایبت>>>>>>>>هژاححطلنطبن64*43*42*45*43*43222حاژلحژحلژ

    • واو.تنکت‌مادام>>♡

    • حتی مدل حرف زدنت>>>>>>>>>>>>>
      عایششش. تو فرشته ای چیزی هستی؟

    • وای.خجالت‌زدم‌نکنید.فرشته‌شمایید‌بنظرم

  • ولی‌چطورمتونی‌این‌حجم‌پرفکت‌بودنوتوخودت‌داشته‌باشی؟-

  • عیجلنممم

    • اوژنی؟یه‌همکاری‌باید‌باهم‌داشته‌باشیم

    • میخواما‌ولی‌گوشادی....

    • عاح

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.