سلام ... خوش اومدین ... میشه لایک کنی ؟ کپی نکن !
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام ... خوش اومدین ... میشه لایک کنی ؟ کپی نکن !
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
خودم 😂😂
ولی.....هیچکس!💔🌷
:)
یه روزی میاد:)
بهت قول میدم باشه؟:)🫂
هیکس هم نباشه، من به فکرتم، وقتی پیام میدی ذوق میکنم، و دوستت دارم:)) ♡
تو؟🙃
هیچکس
هیچکس:)
:))
هیچکس همچین فکری نمی نه چون فک میکنن من یک ک.رمو ی بی احساسم🥰🥲
:)))
این فکر خیلی مزخرفه
خب ی دختره تو مدرسه مون هس هرروز صب میاد بغلم میکنه و اینارو بم میگه:)
:)))
اهم اهم هیچکس 💔
یه روز میاد...:)
به نام خدا هیچکس این فکرارو کرده 😐😐😐😐😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔
یروز میاد:)
اصومان (برعکس)
:)
حقیقتا هیچکس(:
بلاخره یروز میاد:')))
هیقققققق
میشه حرفمو پس بگیرم؟!🥲
:)))
البته
خوبه پسسسس🥲
خیلیی
خوشحال شدم برات:))
قربونت برم
خدانکنه:)🫂
🙂🤍
فک کنم هیچکس💔🖤
مایل به فرند؟
یس🖤