3 سال پیش 6 اسلاید 348 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی هری پاتر

نظرات بازدیدکنندگان (46)
  • درس مورد علاقم دفاع در برابر جادوی سیاهه. تست دادم تو سایت جادوگران که در دنیای جادوگران سوروس اسنیپم. تو تستچی هم تست دادم کدوم معلمم؟ دفاع در برابر جادوی سیاه. فیض ببرید:)

  • تازه سال هفتم استاد دفاع دربرابر جادوی سیاه یه مرگ‌خوار بود و توسط محفل ققنوس ک.ش.ت.ه شد

    میتونم تصور کنم دامبلدور برای پیدا کردن استاد دفاع دربرابر جادوی سیاه به فنای ابدی میرفت😂😂😂

  • ولی فقط لوپین و اسنیپ💔

  • عالی بود
    ولی رفتن آمبریج از بهترین اتفاقایی بود که توی کتاب/فیلم میتونست بیفته

  • فیلم یادگاران مر///گ دو رو ندیدم ولی کتابش رو خوندم کسی میدونه تا چه حد سا///نس//ور از کتاب داره؟ 🗿📿

    • نمیدونم...یادم نیست کتابشو

    • منم فیلمو یادم نی؛-؛

    • خیلی زیادد
      خاطرات اسنیپ اصلا تو فیلم کامل نیست
      پسر تانکس و ریموس هم کلا نیست و هزار چیز دیگر

    • پشمام در این حد؟🗿📿

  • یه چی برگ ریزون بگم دلتون خنک شه🗿📿 :
    موقعی که سانتور ها آمبریج رو بردن به قسمت تاریک جنگل اونجا بهش تج///ا////وز کردن، تو کتاب یادگاران مرگ هم فکر کنم چند تا اثبات راجب این قضیه اورده هبهیهی🗿📿

    • یه سانتور چطور میتونه تج... کنه؟

    • جررررر
      خب ب زیبایی

    • مطمئنی؟

    • چمد🗿📿

    • اگه دیدمشون ازشون میپرسم🗿📿

    • هوم🗿📿👌🏼

    • چرا من یادم نمیاد تو کتاب همچین چیزی😂
      اخه اصن نمیشه حقایوحیاقوبنبخستن

  • بیا کامنت بهتر:
    *درحال تصور اینکه یه نیو پاترهد که هنوز مجموعه رو تموم نکرده باشه این تستو بنگره* چقدر اسپویلای گشنگی

    • عه یادم‌باشه بنویسم دارای اسپویل

  • عالی بود .

  • به به ! ببین کی بالاخره تست ساخته ... مموشیییییی‌ :)))

    • زهرا:))

    • میدونی انقد دوستت دارم که نمیدونم چرا انقد دوستت دارم؟.
      شاید به عنوانenfp جذبintj شدم:)

    • احتمالا‌ ! چون enfp‌ های مدرسه هم ول کن من نیستن .

    • جالبه . ... چون من هیچ ویژگی خوبی ندارم و همچنان افرادی هستند که مثل تو ...

  • ولی پاترهدا خیلی اکلیلی کنندن...🌻

    • ولی این کامنت تو هم خیلی اکلیلی کننده بود:)

    • عررر اسنسوسکثذض

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.