مای نیم ایز وی اند، آم گود بوی🤝
های اوریواننن🗿🌿مای نیم ایز مهتاب ولی خب دوستام منو نیکا صدا میکنن چون شبیه یکیم ک خودتون باید بفهمین:)13سالمه و خب خانوادم دیر مدرسه ثبت نامم کردن بخاطر همین شیشمم🤝
خب داداسیام همون طور ک تو عکس 4بل مشاهده فرمودید،بنده گیتار،بلز و فلوت میزنم،انگلیسی فول و در حال یادگیری کره ای🌚🤍یه سگ کوچولو دارم ک اینم عکسشه اسمش پونیه و نه ماهشه و خب کرم به تمام معناست فقط هم گاز میگیره و واق واق میکنه🤡
آیم آرمی،بلینک،فن بیلی،فن اریانا و جاستین عصدم🤌بایسم تو بی تی اس هر روز یکیه امروز یونگی تو بلک پینک هم جیچو🌚💕e girl هستم(یه نوع استایله،اون دخترایی ک موهای کوتاه دارن و تیپ مشکی لش میزنن با کمربند و چمیدونم شلوار بگ و جوراب لونه زنبوری و اینجور چیزا)
برونگرام ولی پیش خانواده و فامیل درونگرا🤡🌿enfp میباشم و خب با نامجون یکیه تایپم🚬تیکه کلامام:حاححح،داداس و الان مثلا خیلی خفنی🗿🤝استاد ریدن به بقیه🕊درسمم متوسط در حد 16 به بالا😍💔قراره برم موهامو مدل پیکسی بزنم(عکس)ولی خب منتظرم عروسی دختر داییم تموم شه بعدش🗿💔
با پاشنه بلند مشکل خانوادگی دارم در حدی که عوقم میگیره میبینم پاشنه بلند و خب پدر و مادرمم از پاشنه بلند متنفرن🗿🌿معتقدم ک سربازی اصن نباید وجود داشته باشه و اگه قراره باشه هم دختر هم پسر باشن🤌رشتمو قراره هنر و گرافیک بزنم و خب نقاشیمم خوبه اس بعد عکس نقاشیمو میزارم ببینین😔🤝
اینم نقاشیم،فیض ببریم چقد من هنرمندم😔🤝خب ایتس می سوالی داشتین در خدمتم حاححح🤡📿
فرند ؟
عالیی:)
همسنیم:)
کدوم ماه بدنیا اومدییی🤡📿؟
خرداد