تصمیم گرفته بودم تا تابستون که قرار داستانمو منتشر کنم تست نسازم ولی متاسفانه از شدت بیکاری نشد 😁
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
تصمیم گرفته بودم تا تابستون که قرار داستانمو منتشر کنم تست نسازم ولی متاسفانه از شدت بیکاری نشد 😁
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
زیباست 3>>>>>>
ممنون
چقدر هنرمند زیاده خدایی فقط منم که بی هنرم
اینجوری نگو
من که ندیدم ولی هم خلاقی هم بامزه هم کیف کردم هم خندیدم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣❤❤❤❤❤❤❤❤❤
میسییییی
😍❤
چراااا مردم انقدر خلاقن فقط من تو این دنیا اضافیمممم🗿
هیچ وقت چنین فکری نکن منم چندسال پیش همین فکرو داشتم ولی بعد فهمیدم به هنر علاقه دارم افتادم دنبالش نتیجه شد این.
آشفته مباش استفداد ت هم کشف میشه 😁
خیلیییییییییییییی
قشنگگگ شد
جدی خیلی با استعدادی
متشکرمممممم
نظر لطفته ❤💖
عههه از این حرفا نزنیااااا خیلیم قشنگهههه :))
❤❤❤
خلی خوجمله
ننهههه بهگبتگبعگیعگبعگبعگبکعیعکیعکیعکی نقاشیت خیلییییی قشنگهههه
❤💜
خیلییییییییی قشنگهههه
ممنونم
❤️
واییی فوق العاده اسسسسس چرا میگی قشنگ نیست؟ خیلییی هممم خوشگلهه.... اصن هنرمندی هااا😂❤
واقعا 😍
ممنون بابت نظرت که که خوشحالم کرد 😘
قربونتت❤🙂