
ترفند های جالبی که باعث میشود از دنیا لذت ببرید :) تماشا کنید

فراموش نکردن کمربند ایمنی _ پیام مورد نظر به بهترین شکل ممکن انتقال داده شده است. در عکسهای مختلف کمربند ایمنی روی تاریخ فوت را پوشانده که نمادی از نجاتبخشی این وسیله ایمنی است!

برای جان خودتان و دیگران ارزش قائل شوید _ بازهم تبلیغی بینقص این بار از شرکت هیوندای. طراح به خلاقانهترین شکل ممکن با این تصویر توضیح داده که چرا رانندگی تحت تاثیر الکل ایده احمقانهای است. به شکلی که وقتی که فردی را در جام میبینی خیلی دورتر به نظر میاید.

باله کوسه به جای تابلو _ حتما تابحال چشمتان به تابلوهای هشدار دهنده "زمین خیس است" افتاده و این تابلوی خلاقانه دقیقا همان کار را میکند! فقط کمی چاشنی طنز هم اضافه کرده!

تبلیغ برای فیلم سوپرمن _ به نظر شما میشد بهتر از این فیلم سوپرمن را تبلیغ کرد؟ قبل از باز شدن درهای آسانسور شما سوپرمن را در غالب یک شهروند عادی و در کت و شلوار میبینید و وقتی درب باز میشود انگار سوپرمن لباسهای رسمیاش را پاره میکند و لباسِ آشنایش پیدا میشود!

بیماران مبتلا به آلزایمر چه شرایطی دارند _ طراح با استفاده هوشمندانه از قطعههای پازل و البته پیام " قطعه به قطعه، آلزایمر خاطرات را پاک میکند" به بیننده شرایط مبتلایان به این بیماری را یادآوری میکند.

دستگیرههای دربِ سالن تئاتر _ این دستگیره ها به شکل نماد تئاتر طراحی شده اند!

تبلیغ برای محکوم کردن خشونت خانگی _ طراح با جابجا کردن جزئیاتی کوچک در این دو تصویر از مخاطب میپرسد "ترجیح میدهید کجای صورت فرزندتان قرمز باشد؟". ( همینطور که میدانید، سرخی گونه ها نشانه زندگی در رفاه است، ولی سرخی چشم نشانه کبودیست. طراح با این ها بازی کرده است )

تبلیغ خلاقانه برای بستههای نان! _ واقعا تبلیغ روحیه بخشیست!

یک لوگوی بینقص، شرکت هواپیمایی _ نمیدانم مانند من از آن دست آدمهایی هستید که لوگوها نظرتان را جلب کند یا نه اما گاهی یک لوگو تنها با چند خطِ ساده میتواند حجم قابل توجهی از اطلاعات را منتقل کند. لوگوی این شرکت هواپیمایی به صورت یک قاصدک طراحی شده و اگر اندکی دقت کنید متوجه هواپیماهایی میشوید که مشغول بلند شدن و فرود آمدن هستند.

کمتر اشتباه کن تا پاککنِ خوشحالتری داشته باشی! _ این شرکت تولید لوازمالتحریر با یک خلاقیت ساده پاککنهایی روانه بازار کرده که هرچه به آخر عمرش نزدیکتر شود، ظاهر غمگینتری پیدا میکند! البته فکر کنم حتما باید از رو پاک کنی و با گوشه پاک کردن تغییری نمیکند.

تبلیغ برای جیپ _ طراحان تبلیغهای خیابانی گاه با تغییر قوانین بازی و البته استفاده از طنز پیامِ برند مورد نظرشان را در اعماق ناخودآگاه مخاطب حک میکنند. در این تصاویر طراح تبلیغ با قرار دادن محلهای پارک در نقاط غیرعادی و غیر هموار، توانایی خودروهای شرکت جیپ در عبور هر سطحی را یادآوری کرده است. یعنی که جیپ می تواند هر جایی برود و هر جایی پارک کند!

تبلیغ بستنی، از این بهتر هم میشود؟

تصمیم با شماست! _ شهرداری در واقع با این طرح ساده و استفاده از کلمات سولوشِن به معنی راهحل و پولوشِن به معنی آلودگی، به شهروندان یادآوری کرده که انتخاب با آنهاست. می توانند شهری آلوده داشته باشند یا شهری پاکیزه! _//_ لطفا تا نتیجه بروید و ما را از لایک و کامنت دریغ نکنید، هر لایک و کامنت شما انرژی است برای من! مرسی که این تست را دیدید! _\\_ در ضمن، ممد عزیز، از ویژه شدن این تست استقبال می کنم👻
اگر پسندیدی، لایک کن و به سازنده انرژی بده!
همههه اش عالی بود✨
ممنون میشم به نظر سنجیم سر بزنی و حمایت کنی
اگه تونستی امتیاز میزنی؟
گود بود
نویسنده خوبی می شی 😉
عالی بود🤌👌🖤
همشون عالی بودن عزیزم
خیلی باحال بود 👍
بنام خدا
همش😂✌🏻
عالی بود . دمت گرم ❤️🙂
عالی بود خسته نباشی💜💜👍👍
خیلی با حال بود
خیلی باحال بود من تاحالا همچین چیزایی ندیده بودم
مخصوصا اون تبلیغ سوپر من عالی بود😂