4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
هرچندسلطانمخزدمولیالانمغزمنمیکشه..بزارفک کنم..نظرتچیهمنهیچینگمخودتایدهبدیبعدشمنبگمبعدمثلامنگفتم؟
جرر،فکنکنمایندرستباشه
ولدرسته
حاجینظرتچیهخودتمخخودتوبزنی؟خیلیموثرتره،🐸
نهموثرنیست
چراهسمندارمبتمیگم
۹۹٪ کامنتا: من اگه مخ زدن بلد بودن الان اینجا نبودم :///
++
اگهشیکاکائورولابداشتهباشیروتکارمیکنه.!
آدرسپلیزجهتدادنکارتونشیکاکائو..
شیرکاکائودوستدارم،ولیآدرسندارم
برامخزنیبیدوگرنهمنکیشیکاکائومودادمبهکسی؛
انـیو♡مـن رئـیس کـمپـانی سـتاره هـا هسـتم:)اگـه کـمپـانی نـداری مـایـلی بـه کمـپانی مـن بـیای؟تـسـت آخـرم...-
ولی تو اگه عاشق بشی
زیبا ترین مجنونی
واسه مخ زنی نبود
فقط قشنگ بود...
اومایگاد..
حاجی بنظرت اگه الان مخ زنی بلد بودم سینگل بودم؟ 🤡
وای جررر
شانس گند مایه 🐙
زیادتوزدنمخخوبنیستموالانواقعامغزمخالیه🤡
کاپداریخودت، پسنیازیبهزدنمخمننیست
برگام،خبرهاچهزودپخشمیشه..میشناسمت؟
خبریپخشنشدهخودمازقبلمیشناختمتآری
هوم،کهاینطوراوکیه؛
هوم
اماچیزاییکهمنمیخاستمبگمخیلیبدبود🤡
اشکال نداره ، برای منم موستهجن بود .
راحت باش
اگهمراشبودنآدمبوداونتوبودی
جون..
ژیوون