3 سال پیش 11 اسلاید 30 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (13)
  • چقدر همیشه زیاد مینویسی 😂
    ازت یه خواسته ای دارم 😂❤️

    • احتمالا زیادتر هم میشه 😂


      چه خواسته ای ؟

    • اصن یه کل یادم رفت وایساااا








      ها اها
      چیز میشه این بدی 😂♥️؟

    • هوم چی بدم ؟ میبخشید متوجه نشدم 🥲

    • واییییی
      کیبورد ......
      تستتتتت
      اصن چی نوشتم😂

  • جیمز

  • عالی بود خیلی قشنگ بود راستش یاد غارتگران افتادم فقط با این تفاوت که به جای چیمز مرلین سردسته است

    • آره 😂😂 همه آتیش ها از این چهار تا بلند میشه 😅

      هرچند فکر میکنم نتیجه این بازگشت به گذشته رو بدونی چی هست

    • آره 😂😂 همه آتیش ها از این چهار تا بلند میشه 😅

      هرچند فکر میکنم نتیجه این بازگشت به گذشته رو بدونی چی هست

    • آره 😂😂

  • عالییی‌ و زیبا ، طرز نوشتن و متن دو اسلاید اول رو خیلی دوست داشتممم🥲👌🏻👌🏻

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.