با پارت دو در خدمتتونیم 🗿🫂
20 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
با پارت دو در خدمتتونیم 🗿🫂
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ج چ 2: دوست صمیمی 1: exfp دوست صمیمی 2: isfj خودم: xsfj
مامانم esfj بابام: estp
بابام: 😐😐😐😐😐😐 ینی من تنها منطقیه این جمعم؟؟
مامان دوستم extj (یا خدا) بابای دوستم esfx خواهر 5 ساله دوستم تو نسخه 5 تا 12 سال ام بی تی آی تست داده و exfp شده
اس 12: چیشده؟ چرا همه تایپا باهم قاطی شدن؟
رفیقام enfj enfp خانواده *: پدر*: istj مادر*: enfp خودمم*: infp
Entj خودم
Enfp بابام و یکی از دوستام
Istj مامانم و پدربزرگم
Esfjمادر بزرگم و یکی از دوستام
Infpبرادرم:/
خودم:intj
کراشم:istp
مامانم:esfj
خودم :ESTJ
دختر عمم:ISTJ
رفیقم :INTP
آقا دختر ععم رفیقمه خوو
خب مشکلی نیست. رفیقاتو دوتا تایپ بنویس 🗿☠️
چالش ۲:
مامانم:estj
بابام:isfj
من:entp (دقیقا چطور ممکنهههه؟؟؟)
دوستام:estp.enfp.infp.intj
سوال خوبیه. واقعا چطور ؟
نمدانم😐
اونی ک infpرو بغل کرده منم؟؟؟؟
اس ۳ ؟
۱-اون infj عه 🗿🌝
۲-آره entp عه اونی که infj و بغل کرده 🤝🏻
اسلاید یک:نه چون من(entp) بینشون بودم
اون intp عه فقط با کاراکتر مرد
بابام مخالف منistj مامانم estp داوشمintj دوستام عوض شد تایپشونintp/info/enfp
مامان estp ?! برگاااام
نیو ببین تست منو میبینی ناظرش شی 🥲
اسمش « چیزی که دوست داشتیم ببینیم... » عه
هق نیست ندیدم ساری🥲
آره مامانم خیلی پایه و خفنه😔🤟🏻پزززز بوها ها ها
مامان esfp من-
مشکلی نیست
اینم باز خوبه هرچند که کسی رو با این تایپ نمی شناسند🗿