ناظرردنشهدیه....
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ناظرردنشهدیه....
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ایشونماینهباحله؛
پینشهههه؟
هی پسر...میست:)
کارلیم...کارلی کوچولوت؟:)
اگه خواستی بازم باهم باشیم و دوست باشیم روبیک منتظرتم پرنس
ایدیمه.
Xsahelx69
کاش بهم پیام بدی..
هیپسره..میصت!؛)
هعیپسرهمیشناسیمنو؟
آره..عوضنشدی!
چی؟من؟
آره..مایلی’دوباره’
آشناشیم؟!
دوباره؟خبحتما،بااینکهمنهنوزنمیدونمهویتیکهداریچیه؟👨🏿🦯🕳
بعیدبدونمدوستداشتهباشیبدونی..
بکمیدیبیامپی؟
بندهبسیارفضولهستمپسمیخوامبدونم...عاحتما
عیجانبهخودمرفتی!💀
عیجانم
فرند.؟
جانجان
یسبیوهستوشما؟
کامی شونزده ، خشم ))
:"))
فایتینگگگگگ:)،،،
بیادرسایمنمانجامبدهاگمیلاویی
تنک
جعررخو
عیجانعیجان
یادرساموبنویسیاشیرکاکائووپیتزاواسمبخررر
هردوشچطوره؟
میشهجیخبکشم؟؟؟؟
فایتینگکینگگگ"))
تنککوینننن؛
"3>
ریـچـاردخـوشـحـالمـیـشـهبـهبـیـوشسـربـزنـیـد.
انهایپنماینهمنه..
همچنینماینهمن....
فایتینگ=)
تنککویین؛
♡