ناظرردکنیفکرکنماکانتمبپره اینقدرردشدم پسدرنتیجهردنکن
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ناظرردکنیفکرکنماکانتمبپره اینقدرردشدم پسدرنتیجهردنکن
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
از اون بالا داره میاد یه دسته hورییییییی
خواجه مگو که من منم من نه منم نه من منم گر تو تویی و من منم من نه منم نه من منم....
حاتم طایی را گفتند :ادب از که آموختی؟
...
نمیدونم چرا اینو حفظم
جچ: هیچکدومنمیشه؟🗿 هعبب.. شایدعربی!؟
من اینو حفظم
من بودم و مامانم اینا
شمسی خانم و مامانی اینا
جلیله اینا و دلیله اینا
اینا و اونا و اینا و اونا
و همسایه ها
لی لی و گلی
تقی و نقی
حسن و حسین و عباس آقا
با مامان اینا
چرا باید این سمو حفظ باشم 🤣🤣🤣
شراره بده یه بوس امشب به من
با من برقص بخون امشب با من
معلم ریاضی. ادبیات. اجتماعی موردعلاقهمناست
وای چقدر ناز شدی تپلی خطر ساز شدی
هه مبارک عشقم شبه عروسیته شب مرگه منه
بازم شراره دلا دیوونه کرده
شبی در محفلی با اه و سوزی شنیدستم که مرد باره دوزی چندین میگفت با پیر عجوزی
اره
حالا همه باهم : عشق تو دروغ بود دیگه ، نه دیگه نه من نه تو دیگه می خوان اسمتو فراموش کنم ، اتیشتو خاموش کنم ، حوص تو چشمت هات میگن ، برق رو لب هات میگن
ایین خونه رو کیی ساختههه
اوسای بنا ساختههه
با چوب و نعنا ساختهههه
تنهای تنها ساخته🗿🤌🏻