مایل به لایک ؟ :)))
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
مایل به لایک ؟ :)))
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
درود!
روالید 🤗
اگر نیازی به سکه دارید یا قصد باز کردن حساب داخل تستچی دارید. حتما ب پروف کوکفرنگی 🍓 سر بزنید
کلی آپشن جدید به بانک کوکفرنگی اضافه شده
🤞🏻🙂
💵🍓بانک کوکفرنگی🍓💵
میبینمتون بدرود💛⛓
کارمند بانک: بل
☆تست محشر بود😍❤️💜
☆مایل به پین؟👽
اس 7: istj تو قلب منو شکوندی............................
اسلاید 4: کاش فقط enfp و entp و estp رو میزاشتی چون من که همچین آدمی نیستم
istp
https://testchi.ir/tests/952182
꧁ ♡میشه یکم بهم امتیاز بدیین♡ ꧂
از تایپ من بیشتر بزار
lnfj
حتما سعیمو میکنم
تایپ منم تایپم همینه ولی خیلی کم میزارن راجبشون
از بس که کمیابیم اصلا جررررر🤣
کمیاب های لعنتی 😂
منم همینم
حق
بل ಠ◡ಠ
من نبودم😭😭😭😭 isfp
شرمنده پیدا نکردم ಥ_ಥ
اشکال نداره
خودت تایپت چیه؟
من estp عم
آهان
میشه اینو جواب بدی
این X توی تایپا چیه
مثلا nfp یعنی این چیز هم درمورد infp هست هم enfp
هر جایی باشه یعنی درمورد هر دو حرف که جای قرار میگیرن صدق میکنه
میتونه زیادترم باشه مثلا n p یعنی هم infp هم enfp هم intp هم entp
چرا هرجا X گذاشتم نیومده :|
تنکس
تنکس
🤷🏻♀️🤷🏻♀️