3 سال پیش 6 اسلاید 1,078 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (10)
  • اون آخرای پیش دبستانی زیاد از اینا میدادن
    چثافتا نی هم نمیدادن و من از ترس ترکیدن تو کیفم میگرفتمش دستم
    میرفتم مدرسه مامانم اینا و بابام
    بعد اونجا هم شیر میدادن ولی خب پاکتی بود
    یادتونه دفترش هم بود اولش از این منگنه ای ها بود بعدش سیمی

  • تو دبستانم از این شیرا زیاد بهمون میدادن🤣🤣🤣

  • من مثلثی بر می داشتم همیشه

  • عه یادش بخیر، برا منی که عاشق شیر بودم خیلی خوب بود :)

  • هعی یادشش بخیررر چقدر بزور اینارو میریختن تو حلق این دانش اموزایی که شیر دوست ندارن ...=))

  • همم، کل ابتدایی رو بهم میدادن هنوزم بویش و طعمشون میتونم حس کنم:')

  • وقتی اینارو میدادن بنده ۲,۳ ساله بودم و وقتی مامانم به دانش آموزا میداد به منم میداد و میشه گفت منم باهاشون خاطره دارم😐😂🚶‍♀️

  • یادش بخیر کلاس اول و پیش دبستانی میدادن بهمون
    چقدر خوشمزه بودن

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.