3 سال پیش 6 اسلاید 955 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (13)
  • و منی که توی دوره هفتم هشتم یه بارم مبصر نشدم

  • من به عنوان مثال اگر یک روز پس سلام وقت و هزینه ارسال شده است که به این سوال که چرا این سوال که چرا این همه سال های تحصیل در دانشگاه تهران و حومه شهر تهران در مجلس شورای اسلامی در این زمینه به کمرم قوس میدهم. واتتتتتتت؟؟؟؟؟؟؟ چیکار میکنم؟؟

  • ج چ: من به عنوان یک نفر سوم ابتدایی...
    هن؟
    سوم ابتدایی؟
    خب چی بقیش؟
    کیبورد نفهم🫤

  • ما معلم کلاس سوممون دو نفر دو نفر گروهمون کرد
    هر شنبه میگفت این گروه مبصر بشه 🥺🥺

  • به عنوان کسی که کل ابتدایی مبصر بودم و چهارم شورا بودم و همیشه میرفتم سر صف قرآن میخوندم و خر خون بودم میگم محبوبیت همیشگی نیس😔💔

  • من به عنوان کسی که از اون موقع داشتیم حرف میزدیم حواست نبود خب دیگه هالووین کی شروع میشه ولی تو جواب تو کتاب یادم میاد گفت بدون جواب برا من دارم کمربند ایمنی بدن را تقویت می کند 😂😀

  • به عنوان یه نقاش میگم که حتی احترام به نقاشی ها هم پایدار نی داداش گلم🔫🙂

  • من به عنوان یک انسان در طول تاریخ تغییر کرده است.امروزه برخی از آن‌ها باید حتما از تلسکوپ استفاده می شود و یا تهیه شده 🤣🤣🤣🤣

  • به عنوان کسی که تا به حال نمره ی پایین نداشتم و معدلم ۱۹.۵ بود و دوسال مبصر بودم همینطور شکایت های دوستانم رو به مدیر اطلاع رسانی میکردم میگم که همیشه از جایگاهتون لذت ببرید

  • من به عنوان یک انسان تنبل میگم یا حضرت پشم شیشه!!!!😐😐😅🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 تیکه کلامم هس! یا حضرت پشم شیشه!!!!😅😅

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.