خب خب سلام 😂 اول از هرچیزی برای کسایی که ماهیای عیدشون مرده ، تسلیت عرض میکنم 😂 ایشالله غم آخرتون باشه و بقا عمر خودتون باشه😂(حاجی چرا گله صبحی اسکل شدم ...) لایک یادتون نره🎋
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
وای بچه ها من چند هفته پیش تو آشپزخونه نشسته بودم یهو بابام اومد دستش یه چیزی بود گفتم چیه گفت ماهی عیدمون مرد (محض اطلاع ماهی مون دو سه سال عمر داشت)
ج چ: فیلم طنزی که با دخترعموم گرفتم😶😂🤣
ج.چ:باب اسفنجی😂🥲
ببین کارم به کجا کشیده که این یه ذره بچه دلیل مرگم میشه😂💔
چ: رسید بانک
یعنی واقعا جعرررررر
ج چ : جیمین 😐 شتتتتت
دلیل مرگم بیلیه💔😂😐
آخرین عکس یک عکس از نوزادی خودمه که!
چالش: در حال لود کردن بهترین فیلمی که دیدم درگذشتم😂
شینوبو سان...
ولی من خیلی ناراحتم..
یعنی میشه تست اخرم منتشر شه؟
یعنی میشه تست اخرم حمایت شه؟
یعنی میشه تا آخر اردیبهشت 1K شم؟
یعنی میشه کامنتم پین شه؟
یعنی میشه اگه دوست نداشتی بجای اینکه بهم بگی پاک کنی؟
یعنی میشه بدونی من بک میدم؟
یعنی میشه همهی اینا توسط یک عدد فرشته انجام شه؟