3 سال پیش 13 اسلاید 164 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (15)
  • عالی بود :)
    ج چ: آره خیلی~~~

  • الان هم اصلا برام مهم نیست چقدر گذشته ی بد و دردناکی داشتم و فقط می‌خوام از الان شاد باشم !
    همه‌ی ما سختی کشیدم و همینه که باعث میشه قوی بشیم.
    تو میتونی ... فقط لبخند بزن ! گذشته ها گذشته

    • اره دقیقا همینطوریم الان
      نمیدونم ولی فکر کنم اونموقع به اینا نیاز داشتم
      این امید دادانا و حرف زدنا
      ولی الان واقعا خوبم
      بعد 1 سال و 4 ماه و 12 روز😊🙂
      واقعا خوبم
      ممنون بابت حرفات
      به این فکر میکنم شاید باید این تستمو حذف کنم ولی...
      میدونی هر وقت به این تستم نگاه میکنم یادم میوفته چیا رو تحمل کردم و الان فوق العاده خوبم
      و بهترم میشم
      مطمئنم...
      چون هنوز خیلی چیزا مونده که باید یادشون بگیرم🙂👍🏻

    • هیچوقت سعی نکن سختی هایی که کشیدی رو پاک کنی
      چون اونا تو رو قوی می کنن و دقیقا مثل همین چیزی که خودت گفتی ... باید به خودت افتخار کنی که همچین شرایطی رو تحمل کردی و از پسش بر اومدی 😊💜

  • می‌دونم ممکنه بعضی وقتا احساس کنی که دیگه نمی‌تونی ادامه بدی یا از زندگی خسته شدی ... همه ی اینا رو دقیقا توی روز تولدم تجربه کردم ...بدون هیچ دوستی و همدمی اون روز رو گذروندم و برام مثل یه کابوس بود ولی خب تموم شد و رفت به همین سادگی 🙂🙂🙂با اینکه خیلی اشک ریختم و قلبم به درد اومد ولی تموم شد 🙃

    • اووووووه
      اره اره روز تولد...
      روز تولد خیلی عجیب غریبه
      برای من شروع یه تغییر فوق فوق بزرگ تو زندگیم بود
      که البته احساسات عجیب زیادی داشت
      و هنوزم ادامه داره
      و هنوزم نتیجه اش مشخص نشده🙂👍🏻

    • اوه آره واقعا
      می فهمم چی میگی
      منم همینطوریم 🙂🙂🙂

  • فکر کنم منو یادت بیاد
    ببین آخرش یه روزی تموم میشه و همه میمیرن پس تو این مدتی که زنده ای لذت ببر و بی دلیل بخند و شاد باش ، شاید بقیه بگن دیوونه شدی و... ولی دیوونگی بهتر از ناراحت بودنه ،نه ؟
    همش میگذره پس بزار خوش بگذره اوکی ؟🫂✨

    • من واقعا مود اون رورامو درک نمیکنم
      ولی الان بهتر از همیشه ام😊🤍🖤

    • خوبه که حالت خوبه
      یادت نره ... تو لیاقت شادی چدن رو داری پس از خودت نگیرش !😊

  • راستی تو ناشناسم تو پیام داده بودی؟

  • هعییی حق بود..

  • بکیفت همچی
    این قدر دپ نباش چی میشه اخرش؟
    اخر همچی مرگ خب پس الان خوشحال باش نه بعدا.. هعی

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.