3 سال پیش 8 اسلاید 116 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (11)
  • اگه این همه "اگه" نبود...

  • سلام به نظرم حرف هات قشنگ بود ولی ممکن نیست.
    خیلی از صفت ها و یا ویژگی و آداب ها بدون وجود نبودن اونها معنی ندارن، برای مثال بدون وجود نور تاریکی معنایی نداره یا بهتر بگم نمیشه تصورش کرد.
    در رابطه با چیز هایی که نوشتی هم همینا صدق می کنه چون اگه هیچ چیز بدی نبود هیچ چی نبود ، منظورم را فهمیدی ؟

  • اگه تکلیف تی ایران و بعضی کشورا کمتربید😔💔

  • اگه خیانت نبود
    اگه اعتماد زیاد بود://

  • ازادی؟...

  • اگه نژاد پرستی نبود اگه به کسی کاری نداشتن

  • ببین اینو برای همه میگم
    اگر نه بدی بود یا هرچی توی تست گفتی ازه دنیا جای بهتری میشد ولی انتخاب سخت بود هیچ بدی نبود خوبی بود بنظرت اصلا خوبی وجود داشت چجوری ما روز رو داریم ؟ خب معلومه بخاطر اینکه شب و داریم چرا ما بهار رو داریم معلومه بخاطر اینکه زمستونو داریم پس به همه میگم هیچوقت‌همچین‌چزی‌نگین

  • اگه میزاشتن خودمون زندگی کنیم و برا زندگیمون خودمون تصمیم بگیریم و بقیه تو زندگیمون دخالت نکنن😔💔

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.