3 سال پیش 6 اسلاید 44 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (17)
  • اوه.. فک نمیکردم هنوزم تو خاطراتتون باشم..:')

    • چرا نباشی...

    • فرد خاصی نیستم.. واسه همین.. چرا باید اهمیت داشته باشم؟!

    • معلومه ک فرد خاصی هستی خیلی هم خاص هتی چطور جرعت میکنی اینجوری حرف بزنی یااا....

    • حیح..

  • نباید اینجوری میشد...

  • من چرا گریم گرفت:)💔

  • اون موقع چقدر خوشحال بودیم،بعد رفتن سایکا،هستی،مرضی و بقیه کلی ناراحت شدیم،هممون بزرگ شدیم،وقتی اومدم هنوز ابتدایی بودم،اما حالا هفتمم،باورم نمیشه که چقدر زود گذشت،دلم خیلی براتون تنگ شده...

    • ارع بزرگ شدیم با دلتنگی بزرگ شدیم
      ولی ی خبر خوشحال کننده بهت بدم هستی برگشته

    • مین سوووووووووووو

    • جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ مین سوووووووووووو

    • ارووم نکشی خودتو

    • هستیی

  • نیـاز‌دارم‌بـه‌اون‌مـوقع√

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.