4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ورژندرونگراشمگذاشتم-
اولینتستاکانتمه..
هر سه تاشو داشتم ولی خیلی کم نبود؟
لایک شد تستت:)
عالی بود:)
تا صد تایی شدنم بک میدم:)
تا صد تایی شدنم بک میدم:)
اگر مشکلی نداره پین کن:)
میشه انقد کراش نباشی قانوم؟)))
میشـهانقـدکیـوتنبـاشی؟!)))
من کجام کیوته اخه؟))
هیچکدومه نداشتم با اینکه Infp'م
حیح حیح ....
entp هستم 82 درصد برونگرا ولی فقط یدونه رو داشتم
منهیچکدومونداشتمولیenfpعم!..
عههه منم ولی من همشو داشتم
فقط یکی رو داشتم..
منهیچکدومونداشتمچونکاملادرونگرام..
هیم.. من اولین بار که تست دادم Isfj در اومد و 51 درصد درونگرا بودم بار دوم 73 درصد و الان 94درصد..حس میکنم همه ما روز به روز درونگراتر میشیم:>؛
برونگرام🤡👍🏻
سلام حالت خوبه؟
شب یلدات مبارک
اگه دوست دارید بدونید امشب چه سوپرایزهایی توسط ممد احتمالااتفاق میوفته (از زبان خود ممد) به تست اخرم سر بزنید