ناظر لطفا منتشر کن چیز بدی نداره
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ناظر لطفا منتشر کن چیز بدی نداره
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من ترسناکترین شام درست میکنم انگاری دوست ندارن با من حرف بزنی این جا اسمت رو میبینه یاد بچه خودش میاد🤣🤣🤣🤣
🤣🤣
من ترسناک ترین کشور همسایه ایران ارمنستان است
دوریمه🥸😳
من ترسانکترین و هر کاری که کردم که با یکی از آرمی بعد از جدایی از این زندگی کنی که در فیلم سینمایی کمدی و هر کاری که کردم
من ترسناکترین و دردناک ترین آدم دنیام
پ.ن:کیبورد حق گو😔
من ترسناک ترین آیتمی رو که داری و به سامان دادن😂
چپ = من ترسناکترین در امانی در امانی در امانی در امانی در امانی در امانی در امانی😑
راست = من ترسناکترین سلام من ات را به ما بدهند و رفتم طبقه ی پایین فقط سالن کولر روشنه😔💔
وسط = من ترسناکترین و یه سلامی دوباره گرفت ولی من مایه های و رفتم پایین فقط🌝