4 سال پیش 6 اسلاید 497 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (24)
  • فکر نمیکنم اعضا رقابت کنن ولی خب،لسرافیم

  • چرا شایعه میسازی؟بلک پینک با لسرافیم؟ آخه مگه میشه فنای لسرافیم اندازه بلینک ها باشن؟بلینک رتبه سه رو توی بزرگترین فندوم‌ها داره...حرمت داره اسم بلینک.

    • منظورم تو کره بود ولی تو جهان بلینک بیشتره

    • بلک پینک رتبه ی سه نداره عزیزم من خودم چند ساله دارم کیپاپ رو دنبال میکنم رتبه ی یک رو داره

    • عزیزم تو کره اول آرمیه بعد بلینک توی جهانم اول آرمیه بعد فندوم وان دایرکشن بعد بلینک.

    • تو دختراااا تو چرا نمیگیری عمویی ؟

  • میشه شایعه نسازین لسرافیم؟ بلک پینک ججججرررر ملکه رو با پرنسس مقایسه نمیکنن

    • +

    • گفتم منظورم تو کره بود شایعه هم نیست یه چیز ثابت شده است

  • ام منظورت از رقابت چیه؟

    • یعنی آهنگاشون به سطح آهنگ های بلک پینک رسیده و فن هاشون در حد فن های بلک پینکه

  • قطعااااا بلک پینک
    ببین من گروه لسرافیم رو دوست دارم اونا خیلی با استعدادن ولی واقعا نمیشه اونارو با کویینا مقایسه کرد

  • بلک پینک
    یعنی میتونم برم عربستان اخه جایی که من زندگی میکنم حتی از یکی از شهر های ایران هم زود تر میتونم برم عربستان

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.