من بازگشته ام وای وایییییییی
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
من بازگشته ام وای وایییییییی
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
پارت ۱۰ در آندرتیل رفت بررسی🗿
*گودرت
بتی در گلیچ تیل عخش منه:|
من خیلی در بیت لند کمرنگ شدم:|||||
۱.آیا میدانستید بیل سنس منو-یعنی... بیل سنس رو با ارور ۴۰۴ شیپ میکنن:"/شوک عظیمی بود برام:"/ هیق:""/
آره میدانستم و به این شیپ بسی اعتقاد دارم🌝
می دونم؛-؛
خوشحالم که از این شیپا جونه سالم به در بردم و با کسی شیپ نشدم 🗿😂
اگه نفهمیدی خاله الی گودرتمندم 😂
می دونی،ارور خیلی تهناست. . .
اخی ارور
ولی خب به من چه 🗿😂
تضمین شد ارور×خاله الی
100 امتیاز از طرف katrin به شما منتقل شد.
به مناسبت؟؛-؛
مناسبتی نداشت والا؛-؛
کاتریننننن!
سلام خاله الی دیگه فعالیت نداره؟!🥲💔
من لاراعم امیدوارم یادت باشه..
سلاممممم
راستش فکر نکنم. . .
اسم اکشن ENTP بود و می گفت دوباره میخواد فعالیت و شروع کنه ولی الان غیبه
اینکهمنویادتهخودشخیلیه🥲😭🫂
:)))))))
کمیک جایزت بالاخره تموممم.____.ولی باید منتظر موند منتشر شه._.
هولااااااا
ایح.----------.
رد شدددددد:-----:فعلا گوشی خودم و آراتا پیشم نیست ولی دوباره تستش میکنم اگه منتشر نشد توی شاد میفرستمش برات:-:
ایح نه چلاااااا:-------:
آراتا کیه؟؟؟؟؛-؛
باش:-:
آرت ها*
منظورم خود کمیک بود._.
آها اوکی؛-؛
فرستادم تو شاد._.💔
اوکی._.
آبجی گلم نمیخوای پارت بعدی در اندرتیلو بزاری؟🗿
وقت دارم آیا؟🗿🤝
ایده بده براش خو🗿🗿
نگاه کسل من در تصویر، یک دنیا معنا دارد*..🗿
عه راستی آرها و کیلر•-•
پارت قبله عیزم•-•
عه اینم درشته._.
._.