ناظر عزیز چیز بدی نداره لطفا منتشر کن
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ناظر عزیز چیز بدی نداره لطفا منتشر کن
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
به مسابقه اخرم سر بزنید پلیز🥺💜
پین لوطفن 🙃
من در مدرسه تعطیل هست ولی خب تو که گفتی که تو گفتی که تو گفتی که من به شما تبریک باشه
من در مدرسه شهید براش عشق امروز رفتم بیرون از اون موقع به این موضوع نداره ولی از اینکه به حرف حرف هم خیلی؟ ٠~_~♡☆-_-
ج.چ: من در مدرسه مذهبی-رفاه 😅😅😅🤣🤣😅😐 (این دیگه چه سمی بود)؟
سر مین شوگا جررر خوردمم مینن یونگیی داش یونگیی😬🤣🤣
بابا اشتب نوشتمممم ، میدونمم اشتباه نوشتم ب مولاع
داستان تلخ دارا و پایان شیرینی که داشت>>>>
من در مدرسه و در سال پیش از این روستا در مورد نظر گرفت>>>>>
جچ:من در مدرسه با پایینی چرا انقد اس بعد داستان شروع شدن تو بازی نکردم🗿
جرررر
آخی دلم سوخت 🥺
💔