4 سال پیش 7 اسلاید 521 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (36)
  • سلام من پشمم صاحبم ریخته. 😱😱😱😱😱

  • ببین اگه میخوای تنها بری که خودم اصلا نمیرم تنها برو کلبه اگه میخوای سخت و اکیپی باشه برو دارلمجانین

  • جدی‌پول‌میدین‌برین‌بترسین؟!-
    شما‌ازساعت‌۱۰شب‌به‌بعد‌بروتوخیابون..
    .رایگان‌میترسی‌....ازسگ‌گرفته‌تا‌موتوری‌اراذل‌واوباش🗿🚬

    • حق ترین کامنتی که تو عمرم دیدم🗿🗿🗿🗿🗿

    • راست گفتی

  • واى داش من برم اينجا ميميرم چون از دلقكااا به شدتتتت ميترسمممم

    • جرررررررر😂
      تو اتاقای دیگه دلقک اینا نیست فقط معما حل میکنین

    • واى خدارو شكر البته امروز اتاق فرار سرقت از بانك با اكيپمون رفته بوديم تو پاساژ كوروش شهر تهران طبقه ى بازياش خيلى باحال بود هم سرقت از بانكو رفتيم هم فرار از زندان

    • چطور بود میشه تعریف کنی؟

    • معمايى بود بايد كلى قفل باز ميكردى بهتون پيشنهاد ميكنم با يه كسى برين كه رياضيش خوبه سر باز كردن يكى از قفلا سرويس شديم ولى خيلى باحال بود پيشنهاد ميكنم

  • چ جالب دنبال اتاق فرار بودم
    حتما میام

  • وای جر خیلی خوب بود 🤣
    منم میرم ولی بگو اتاق های دیگه چی داره؟

  • فالوویی بک بده

  • بعد اینجا ی تونل وحشت دارن
    کلشو با ملفحه پوشوندن مصا تاریک باشه :/
    کلا دو تا آدمن تو تاریکی
    یکی فق حرف میزنه میگه اینکارو بکن اونکارو بکن یکیشونم ادای ج.نارو در میاره مصا :/
    بعد با اره برقی افتاده بودن دنبال منو بابام 🗿
    ۱۲۰ تومن فک کنم پول این چرت و مرت بازیا بود 🗿

  • فن بوی هستی؟

  • ناظر تستتم خیلی این اتاق فرار باحالی بود

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.