سلااام
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلااام
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عاشق هردوشونم 😭✨
دو عدد کیوت💞💞💞
💜💜
عشقامم
فداشون بشم🥺😂
لطفافالومکنین🍭
لطفافالومکنین🍯
لطفافالومکنین🍭
لطفافالومکنین🍯
لطفافالومکنین🍭
__________________________________________________
ادمین پین میکنی لطفا؟ 🥺🧋
ادمین آجی میشی؟🥺
یجی 15💜
ارععهع🥺 هستی ۱۴
خوشبختم آجی🥺💕💜
چقدر اسمت قشنگه🥺❤💜❤💜
مثل خودت
مرسی❤
هردوعشقایمنن🥺
اوخیبچم:)
اوخی بچش
عشق:جیسو❤❤❤❤
نمد چرا ولی از آیو خوشم نمیاد(توهین نمیکنم یا هیت نمیدم ولی از سبکش و استایلش و اینا خوشم نمیاد ولی دختر خوبی بنظر میرسه🖤💜)
هههههه
آیوایزلاو(نمیدونمچیزدم)
چراازسبکواستایلشخوشتنمیاد؟:|
خب هرکی نظره خودشو داره تو میتونی آیو رو دوس نداشته باشی اشکال نداره سلیقه خودته به هرحال
نه آخه بیشتر از آیدلایی خوشم میاد که صداشون مثل لیسا یا یجی خفن باشه و بیشتر از رپرا خوشم میاد ولی اشتباه گفتم که از استایلش خوشم نمیاد استایلش رو دوست دارم و بنظرم دختر خوب و مهربونیه💕
بله بله
هرکی سلیقه ی متفاوتی داره و من به سلیقت احترام میزارم💕
نه عزیزم نمیگم از آیو بدم میاد یا دوسش ندارم ولی فنش نیستم🥺💕
اوهوم🙂💕
ریکو جان هرکی یه سلیقه ای داره شما نمیتونی مجبورش کنی آیو رو دوست داشته باشه🍓