5 سال پیش 8 اسلاید 687 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (51)
  • تستت عالی بود من بایسم جیمین هست و همه ی اعضای بی تی اس رو دوست دارم
    فکت از جیمین نمیدونم ولی اگه رفتم کره بهش ی تل مو خییلی کیوت که طرح کارکترش هست میدم یعنی چیمی😁و آره ما آرمی ها هممون ی ارتش ضد گلوله ایم🤑

  • عالی بود من واقعا دلم میخاد یه بارم که شده ته ته رو بغل کنم به اوج آرزوهام برسم 😢
    فکت یه عالمه هسته چی بگم😢
    اگه برم فن ساین تمام نقاشیشایی که ازش کشیدمو واسش میبرم😢

  • واقعا همشون درست بود
    منم همه ی این حسرت ها به دلم مونده واقعا😭😭😭
    خب
    باستم جیمینه
    اگه برم ه چه گیرم بیاد براشون میخرم
    وای
    فکک کن فقط من اونجا
    تو کره
    راستی یه بار دیدم یکی برا نامجون پی اس فور خریده بود 😂😂😂😂

  • وای من همه دوست دارم از اخلاقمم کلا شبیه جیمینه و کوکی مثلا من جیمین هم منحرفیم هم پر حرف و رنگ مورد علاقمون آبی بعد 🤭💙مثل کوکی عاشق نقاشی هم ک صدام خبه 👩🏻‍🎨
    من یه ارمی همشونو دوست دارم ولی جیمین و کوکی و ارام و خیلی دوست دارم
    تستت عالی بود👍🏻👍🏻

  • روی کفش شوگا نوشته بود عشق

  • منم همه اعضا گروه رو به یک اندازه دوست دارم
    واقعا درست بود 😭
    حسرت به دلمون مونده بریم کنسرتشون

  • واقعا😭😭😭
    ممنون از تست خوبت💝💝

  • تستت خوب بود من باید اعتراف کنم خنده هام از جین بدتره 😂😂
    جواب چالش بایس ندارم

  • بایستم 🙂💛🥺🥺🥺🥺🥺🥺
    جیمیننن🌠🌈
    میخوام ازش یه نقاشی بکشم بهش بدم 🐼💕👌

  • عالی بود ممنون همه ی آرزو های من توش بود بایسم هم جیمین هس

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.