4 سال پیش 4 اسلاید 32 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (61)
  • 3>mohi
    مشغول
    | 55 دقیقه پیش
    عع چ شانسی نصیب م شده ولی میدونی از اونجایی ک م لیاقتشو ندارم برو ب ته خبیث درخاس بده شنیدم ک عشختم هس ک...😂
    ---------
    هعییی‌سوعتفا‌هم‌شده‌سوهو‌وقتی‌‌‌گف‌ته‌خبیث‌زندگیشه،‌دقیقا‌هیچ‌منظوری‌نداش‌؛)

    • منظوریم داشته باشه برا من مهم نیس عزیزم:)
      ولی تو چرل اینقدر مهربونییی؟😂

    • هعیییی‌برا‌من‌مهمه🗿-!
      جر‌من‌کجام‌مهربونه‌دیقا؟

    • کراش...؟😂
      بر حسب اون چیزی ک ازت دیدم گفتم!

    • یجورایی‌میشه‌گف‌دوست‌پسرمه!.
      هعی‌ولی‌‌از‌نظر‌خودم‌اصن‌مهربون‌نیسم:/

    • پرام نمیدونستم
      واسه من ک اینطوری بودی واسه خودتو نمیدونم...!

    • جر+مرسییی:)

  • 3>mohi
    مشغول
    | 5 دقیقه پیش
    ب شما ک نمیرسم
    استغفرلا داشتیم اصغر اقا؟ خونه شما؟ اونم ی خانم؟ اونم تنها تنها ؟
    کذب اصغر اقا خجالت بکش
    -
    جرررر‌اصنم‌من/حرف‌نشدم😔😂🗿

  • عخش‌منه!



    @سوهو

  • ی تست بزار ک فنات هم مشارکت داشته باشن چمدونم. یچی مث اون ج.ح

    • اوهوم خودمم همینو میخواستم ولی نم چی بسازم

    • بش فک میکنم بت نظرمو میدم

    • اوک ممنان

    • اک ممنان همین فقد؟
      کم کمش باید شصت پامم بوس کنییییی تفو ملتو نگا چ ناشکر شدن

    • جر حاجی چق پرو آخه
      خو بیا خونمون اینجا وگرنه نمیشه که😂

    • ب شما ک نمیرسم
      استغفرلا داشتیم اصغر اقا؟ خونه شما؟ اونم ی خانم؟ اونم تنها تنها ؟
      کذب اصغر اقا خجالت بکش

    • نه خداییش
      صغرا خانم حالا شما بیا بات کار دارم😂
      فق میخوام کرم بریزم

    • اره میخای از اون کرم ریزونای بد بدت بریزی مگ نمیدونی دروغگو دشمن خداست ؟ دروغ؟ اونم من تو داشتیم اصغر؟ منم حتماااا میام

    • صغرا جون با من بحث نکن من کاریت ندارم فق میخوام ی ذره کرم بریزم همین
      آره حتما بای بیای

    • باشه حتما میاممممم
      فلا برو ب بقیه درخاست اومدن کن تا ببینم چی میشه😂

    • بل بای بیای
      نه دیگ ، تا حالا به کسی درخواست نداده بودم بیاد خونم 😂
      ببین پ بای از خداتم باشه که من بت گفتم بیای برو حال کن صغی جون🗿

    • عع چ شانسی نصیب م شده ولی میدونی از اونجایی ک م لیاقتشو ندارم برو ب ته خبیث درخاس بده شنیدم ک عشختم هس ک...😂

    • ای بابا نه دیگ نشد باید بیای 😂
      وا عشقم؟

  • صاری‌میدونم‌ناراحت‌میشی‌..پارک‌هیلدام‌با‌اک‌دیگ‌دبیو‌کردم‌مایلی‌ب‌بیوم‌سر‌بزنی؟🥲🌸
    فایتینگ-

  • سلام🗿

  • اگرمشکلی‌واستون‌پیش‌اومدسرین‌به‌ما‌بگین‌و‌شماروکاورمیکنیم؛
    -دویو‌ال‌سی؛وگاس

  • حرفی‌نیست

  • حرفی‌نیست..

  • -حرف‌و‌سخن

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.