لطفا در نظرها بگید خوب شدن یا نه🤗😍❤❤❤
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
لطفا در نظرها بگید خوب شدن یا نه🤗😍❤❤❤
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
سلااام عاجی من هنو وقت نکردم تستشو بسازم😅💙💙💙
خوب نه
بینظیرن حرف ندارن💙💙💙💙💙💙
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
نقاشی دیجیتالی هم خوبه برنامه چیه
بنظرت اگه بد بود سوال پیچت میکردم 😂
ibis paint اسم برنامه شه باید از مایکت دانلود کنی. نه اشکال نداره ❤❤❤
بخدا نقاشیت عالیه کلاس میری 🌞🌞🌞خودم کلاس هیچی نمیرم نقاشی میکشم خودم تا امید میشم بعضی وقتا تا ۳ ماه نمیکشم ولی بقیه دفتر نباشیم از نظرتون خشگله تو مدرسه به زور زنگ هنر میکشم تا نمره بده 😞
نه کلاس نرفتم😁
باید روی نقاشی هات تمرکز کنی تا خوب بشن
میشه اسم برنامشو بگی؟
آره ، ibis paint هسته
راستی باید از مایکت دانلود کنی
خیلی عالی بود🌸💙 منم شخصیت خیالی تو ذهنم دارم ولی نمیتونم بکشم 😂🥺🥺🥲🥲
ممنوننننن 😍😍❤❤❤.تلاشتو بکن حتما خوب میشن😍😍😍❤❤❤
خوب شد؟کراش شد
ممنون😁❤❤
چقدر بلدی؟
میشه شخصیت موردعلاقه منو درست کنی
یا یاد بدی چجوری بسازمشون
فوق العاده کیوت
مرسیییی😍😍😍❤❤❤
تلوخدا به منم آرت دیجیتالی یاد بده😔💔
برنامه ای که من باهاش نقاشی میکشم عادیه خودت زومش میکنی میکشی😁 ❤❤
میدونم ولییی نمیتونننمممم
همون چشم چشم دو ابرو رو هم نمیتونممم
نقاشی هات خیلی قشنگن🥰
لطفا به تست هام سر بزنین
بک هم میدم
مممنوننن باشه حتما😍😍❤❤❤