اصکی کردم از روی گوگل چیه توقع داری خودم بسازم😐
13 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اصکی کردم از روی گوگل چیه توقع داری خودم بسازم😐
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
جدا از این نست
من هیچی ندارم فقط یه آرزو دارم اونم اینه که برم کره آیدل شم ولی همه فکر میکنن اوسکلم چرا جون کره ای ها رو میبینم
پستت عالی بود دوستش داشتم💙
مال لیسا خوب بودا چنگدره کیوتح این بشر ^_^
عالی :)
اره خیلی^-^
مرسی داداش😹🌊
تولد لیسامون مبارک^o^:-)
مبالککککک
قشنگ بود😊راستی بله ما شوگا لاورا خیلی خفنیم😎(یعنی اعتماد به لوستر...😐)
😂😂😂😂😹😹😹
عالیییییی بود عاجی •-•⛓💗
😊•-•
خعلی قشنگ بوددد عاجی 😻🍭
😘😘😘
اوه عاجی نفهمیدم تست گذاشتی😯عالیییییییییییییییییبیییییییی بود😜
بوص بتتت😗😗😗🍃🍓
🙈🍦🍦
عالی بود عاجــیـــ 💜⛓🍓🌻
میسی عاجووو😻😻
عااااالی بود ممنون
میسی😘😘
عالی بود
به تست های منم سر بزن💕💕💕💕🖤
😻😻😻🍭🍭چشم حتماا