5 سال پیش 7 اسلاید 611 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (75)
  • چرا انقدر طول کشید
    میشه پارت بعد رو بزاری؟

    • توی پروفایلم پارت بعد هست عشقم🌚💕

  • میشه پارت بعد رو بزاری؟🥺

  • من خیلی منتظرم🥺
    چرا پارت بعد رو نمیزاری
    تروخدا پارت بعد رو بزار🙏

  • چرا پارت 5نمیاد؟
    من هر روز میایم میبینم ولی نمیبینم پارت پنج رو
    چرا نمیزاریش؟
    بزار دیگههههه😭

  • آجییییییییی بانی کجا بودی دلم تنگ شده بود برات ❤❤ خیلی وقت بود داستانت رو نخونده بودم داشتم هلاک میشدم 😧✊❤ خییییلی عالی مینویسی محسره 😇💞

  • عالی عاجی🍭

  • بقیش دردت بزارررررر😢😭
    عالی بودی لایک شدی 😍

  • اجی💗 با تستچی قهری💔 که دیگه تو تستچی نمیایی خوشگلم 😥😥😥🤨

    • عاجیییی 💔😿 خیلی بد شد اصلا وقت ندارم بنویسم 😿💔 یه دونه عشق شیرینو نوشتم ریز ریز بعد پاکش کردن

    • واو من خیلی وقته منتظرشم چرا نمیتونی بنویسی ؟

    • درس و زبان و موسیقی
      وقت تست نوشتن رو دارم ولی داستان خیلی زمان بره😐و مخ میخواد چون من تو دفتر نمینویسم😩داستان ت هم نخوندم
      با عاجی جی هو😭😭😭

    • اشکال نداره عاجی💗💗💗 اگه وقتت خالی شد برو بخون اخی هیچکی نخونده 😥😥😪😪

  • کاش جوابمو بدی نمیدونم قهری یا نه:(میدونم این چند وقت توی تستچی فعالیت داشتی:)دلم بلات تنگ شده:(
    اگه میخونی جواب بده اجی:)دوست دالم:)

    • منم دوست دالم عجقم:)
      اره داشتم داستانمم که داشتم می نوشتم ریز ریزو حذف کردن😬 ایش ممد خدا بگم چیکارت کنههه

  • عاجی کجایی☹دلم تنگید برات😿☹نیستی؟یا قهری؟😿

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.