5 سال پیش 8 اسلاید 6,153 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (46)
  • من ot7 هستم یعنی بایستی ندارم همه رو خیلی دوست دارم🤗

  • عالیییی بود❤🤩
    بازم بزار🌟🌟🌸

  • قر دارم فراوونه کجا برم خدا می‌دونه(شاعر بودم نمی‌دونستم😂)

  • خوش حال شدم موهام تا کمرمه 😐😂

  • 💖💖عالی

  • عالی

  • عالیییی‌ خیلی باحال بود💫💫
    منم مثل نامجون وقتی به دنیا اومدم ۴.۸ بودم در حالی که الان ۴۰ کیلو ام خوب خداروشکر حداقل وزنی که بدنیا اومدم شبیه نامجونه 😂😂

  • عه چرا بهش میگفتن خوک🤬🤬🤬خودتونین که دارین بهش هیت میدین حسودی تون میشه 😒که انقد خوشگله 😍😏البته دیگه اونو نوشته بود اگه یکی بیاد بهشون هیت بده میکشمش🔪🔫
    عالی بود چون فهمیدمشون😍

  • خیلی عالی و جالب بود.
    پ.ن: چشمم تاریک. جناب سوک جین از پرنسس های دیزنی خوشش میاد. بله دگر... جین لاور باشی همین است و بس... هققق چه شاعرانه شد😭😭😭

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.