4 سال پیش 6 اسلاید 634 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (58)
  • اوکی ولی دو سال بعدش قراردادشون تموم میشه :)💔

  • عزیزم همه آیدل ها سربازی رفتن و کی گفته تا 2025 خبری ازشون نیست؟ همه ایدلا توی سربازی لایو میزارن اونا دارن میرن سربازی نمیرن زندان که:||

    • منظورم این بود ک کامبک و کنسرت و اینجور چیزا نیست:////

  • خواهش میکنم یکی بیاد من و بکشههههههه 😓😓😓😓
    چطوری ؟؟؟؟؟؟؟؟

  • بیایین به این فکر کنیم که بعد برگشتنشون دوباره گروهی اهنگ میدن بیرون:]🙌

  • پشمام

  • داداش گلم میرن سربازی بعد هم بیگ هیت گفته بی تی اس بعد از سربازی فعالیت شون ب صورت گروهی شروع میشه چرا همه رفتین زدین تو فاز دیسبند شدن بی تی اس اونا هستن قرارداد شون هم تمدید کردن 😐فقط میخوان برن سربازی عین اکسو ک رفتن تازه تو اینستaفعالیت دارن :>>>

    • داداش بی تی اس قراره بعدش گروهی برگردن از نظرت بی تی اس عین اکسو میشه😐بی تی اس جهانی همین جوری الکی پلکی ک نیس همینجوری از هم متلاشی شن

    • من نگفتم دیس شدن:/

    • تو رو نمیگم میخواستم ریپ بزنم نظر فرستادم😐منطقیه

  • تروخدا اذیت نکن قلبمو:*)

  • شوگا اگه بره سربازی تصورم وقتیه که جین گفت اگه شوگا بزرگترین عضو بود پادگان راه مینداخت😂😂😂
    ولی عیب نداره هیع💔شاید بعدش قرار داد رو بیشتر تمدید کنند یا کلا معاف بشن😂💔

    • قرار داد ک بیگ هیت برای بی تی اس تا سال ۲۰۳۷ برنامه ریزی کرده بعدم گفتن بعد از سربازی فعالیت گروهی شون شروع میشه

    • میدونم بابا😂

  • بفالو

  • ترو خدا بگین موهاشون نزنننن

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.