سابیتوووووو😭😭😭😭😭😭🥺🥺🥺🥺🥺🥺💙💙💙💙💙💙💙💙
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سابیتوووووو😭😭😭😭😭😭🥺🥺🥺🥺🥺🥺💙💙💙💙💙💙💙💙
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
خیلی گناه داشت😭😭
نباید میمرد 😭😭😭
من تاحالا برای هیچ فیلم یا انیمه ای گریه نکرده بودم، ولی برای سابیتو گریه کردم😭😭😭😭
چرا مرد؟ چون میخواست جون بهترین دوستشو نجات بده
هعی!🥺
🥺🥺💔
خدا بیامرزدش 🥺🥺🙏
🥲🫀
عر عر عر عر عر عر عر عر🥲🥲چرا باید میمرد🥲🥲
😭😭😭😭
الهی بگردمش سابیتو رو😢😶
🥺🥺
کنچیوا همزاد:)
خوشحال میشم باهم دوست بشیم من نازی عم:)۱۲ سالمه و خیلی وقته دنبال دوست اوتاکو و نقاش میگردم و کی بهتر از تو نقاشیات خیلی خوبن:))))عاشقشون شدم منم نقاشی انیمه میکنم و قدیمیاش تو پیجمه میشه اگه شد به پیویم بپیامی:)
کینچیوا باشه حتما ممنوننننننم کنشین هستم ۱۶ سالمه🥰💙
خوشبختم
نباید میمرد:(
دقیقاااااا😭😭😭😭