4 سال پیش 7 اسلاید 206 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (58)
  • مشترک مورد نظر مخش ر.ی.د...
    چیز من گیمرم اوجولکم

  • هیخ من منتظرم آرهای بزرگوار بچه ی خودش و کیلر رو بزاره🤝🤝

    • عررر منم😂ولی فک نکنم همچین کاری کنه😂

  • بچه ها سن کاترین رو اشتباه حساب کردم="/
    ۴۲ سالشه بیل هم ۵۰ سال:")

    • در واقع،حساب ننمودی، همین طوری گذاشتی○_○
      من نمیگفتم کی میخواس بهت بوگه•-•

    • اره•-•
      دستت درد نکوله•-•

    • حاجییی خیلی پیرشون کردی دیگه

      بخدا من الان ۱۶ سالم مامانم تازه داره میره ۳۹/۴۰:"/

    • مامان من اگه از ابجی بزرگم حساب کنیم میشه ۴۲:]
      راستش اگه بشینی حساب و کتابشو انجام بدی درست در میاد

    • موضوع اینه اگه بخوام من الان سنم رو حساب کتاب کنم بر اساس سنی که این گذاشته دیگه زیادی پیر میشم😐

    • نه خواهرم تو ۴ سال از ما بزرگتری دیگه، میشی ۴۶ .
      بعدم کودوم احدی گفته ۴۶ پیره؟😐 راستی گفتم شاید بخوای بدونی دلو یه سال از سونیا کوچیکتره...😐

  • کی پارت یک میاد :] ؟

  • یه چیزی جور در نمیاد
    بچه بزرگ تو ۱۳ سالشه
    تو هم ۳۰ سالته
    اختلافشون رو به دست بیارید میشه ۱۷
    *نگاه فوق ترسناک به بیل* بیجولللللل عبضیییییی آجغالللللللل بچه ۱۷ ساله که هنوز به بلوغ نرسیده رو مامان میکنییییییییییییییی

    • واقعا که بیل بد بد🤝💢

    • بعدم این ۳۰ سالشه من ۴۲😐😹

    • عه اصن حواسم نبود="/

    • و اینکه،خ.ف کنید="/

    • حواست نبود؟
      داداچ در اوج نوجوونی باید نی‌نی خودتو بکل میگرفتی نمیدونم چی بگم راستش
      چیزی نگفتیم🤝

  • اینم آرتی که کارول جان جانان از پسملم کشیده:] دیه برو خونتون>:[ یه کامنتم سر رات بزار بیت لندی عزیز=[ #ستاد_م.ب.ا.ر.ز.ه_با_محویت_بیت_لندیان_=_/


    به قول نه چان مجسمه :-/

  • لیسا و کریس همسنن ولی دلوریس از همه بچه های شوما بزرگتره🤝

    • آره🤝🤝
      راستی بچه های مم با بچه های کارول شیپن🤝

    • آدرینا و آدرین:ک ی شی۰پ شدیم؟؟؟😐

    • چ جالب😐🤝

    • آدرینا و آدرین:ک ی شی۰پ شدیم؟؟؟😐


      نازی نازی 😂

    • من و ننتون توی خوشحال شیپتون کردیم🤝

    • چرا ننشون چیزی یادش نیس؟🗿

  • با اینکه میدونستپ ولی جالب🤝🤝

  • دلستر/پپسی

    بچه ۱ ساله._.💔کار شوعرته مطمئنم😐🤝

    • نه بابا خود داداشم گیر داد•-•🤝

  • سن|۳۸ سال

    خواعرم سنی که گذاشتی یه چند میلیون سالی کمتره🤝

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.