سلام ببینم چقدر موچیمونو مشناسید🙁سخت البته
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام ببینم چقدر موچیمونو مشناسید🙁سخت البته
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
دوستم آرمی بود منم در گذر زمان با شنیدن آهنگاش همراهش آرمی شدم. نه نداریم ولی به عنوان یه نوجوون دنبال پسرای چرت و مسخره معرفی میشم:/
من پارسال توی اینترنت به دنبال یه چهره برا طراحی بودم که یه عکس از اعضای بی تی اس دیدم
دربارشون تحقیق کردم و بعد سه یا چهارماه بعدش متوجه شدم که خواننده هستند(وات ده...😑)
از اونموقع آرمی هستم
من توی خانوادم هیتر ندارم😃
مامان و بابام مشکلی با اینکه من آرمی باشم ندارن 🙂
خواهر هامم که اصلا تو باغ نیستن که بخوان بدونن😂
چالش
دوستام منو ارمی کردن من اهنگ دینامیتو گوش کردم به بی تی اس علاقه پیدا کردم
اره داییم ولی من هر دفعه جرش میدم
عالی بود تستت ممنون
چالش:دختر خالم ارمیه و یک پست گذاشت با اهنگ فیک لاو بی تی اس منم دیدم و خوشم اومد ازش پرسیدم اهنگشو بفرسته و بعد اسم خوانندش یعنی بی تی اس زدم گوگل و..... الان ارمیم
هیتر نداریم اما نمیزاره چیزی ازشون بخرم و مسخرم میکنن.....
راستش من تاحالا دو تا هیتر رو آرمی کردم و از دوستام ۳ تا رو آرمی ۱ بلینکی ۲ تا هم استی
چون ما یه اکیپیم ۷ نفره 😂😂
عالی میشناسی تو یک فن با استعدادی
من سه ماه میشناسمشون و یکی از دختر خاله هام بهم معرفیشون کرد تویه خانوادهی ما هم مادرم و هم پدرم خیلی اجازه نمیدن ولی من خوشحالم که با بیتیاس آشنا شدم
هیچکس ارمی نیست تو خانواده ما جز من و دختر عمم َسمیرا ارمیهسنیم سمیرا یه سال از من کوچیک تره یعنی اون ۲۲سالشه و من ۲۳ سالمه
جیمین نه جمین
این اشتباه تایپی هم نیست چون هی تکرارش میکردی
اه ببخشید عادت کردم
با یک شبکه بله هیتر داریم
مامانم بابام
خخخخ ماهم داریم ادیه