4 سال پیش 4 اسلاید 71 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (24)
  • تو چه برنامه ای درست کردین؟

  • چقدر کیوتههههه
    مرسییی

  • اوه یدونه رو یادم رفت😔😂💔
    یه ادیت واسه پروفایل با تم بنفش✓

  • ادامه:
    7-یه اد'یت با تم بنفش و سی•اه
    8-یه پو'ستر خیلی خوشگل با تم بنفش برای کلاس های ادیتم(یدونه دیگه هم با تم سی•اه)
    ببخشید که انقد زیادن😔💔
    طول بکشه اشکال نداره ولی تا میتونی سریع درست کن:)✓

    • های
      تا یه مدتی سفارش قبول نمیکنم.

    • خب پس بعد اون مدت میشه سفارشم رو آماده کنی🫤؟

    • اوکیه

    • سلام میگم هنوزم سفارش نمیگیری؟

    • یدونشو یادم رفت🗿:یه ادیت از کهکشانی خیلی خیلی خیلی خوبببب

    • و یه ادیت دارک از یه گربه(برای وقتی که سفارش گرفتی)

  • میگم منم سفارش دارم:)
    میدونم فعلا قبول نمیکنی ولی رومو زمین ننداز🙃
    سفارشاتم:
    1-یه کاور خیلی خیلی خفن با تم سیاه
    2-یه کاور بنفش خیلی عالی
    3-یه کاور خیلی خوب به سلیقه ی خودت
    4-یه ادیت از شینوبو(تو همین تست بود)
    5-یه ادیت خوب با موضوع "کلاس های ادیت"
    6-یه ادیت از آنیا تو انیمه ی خانواده ی ج•ا•س•و•س

  • کیوتم من دیگه مشکل با کپی کردنت ندارم:)
    چون ادیتت خیلی خوبن:)

  • من قبل از سفارش قبلیم بازم سفارش دادم ولی چرا این همه وقت گذشته هنوز آماده نشده؟

    • بیبی ندیدم
      اونایی روکه قبل ازنظرسنجیمه منتشر میشه

  • منم میتونم سفارش بدم؟

    • یور از تو بعیده
      هرچند دیگه مشکلی ندارم

    • چه بگویم

    • تو آخر نمی‌خواهی جوابی بدی؟

    • های
      تا یه مدتی سفارش قبول نمیکنم

    • اوهوم دیگه نمیخوام

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.