ناظر لطفا منتشر کن چیزه بدی ندارع
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ناظر لطفا منتشر کن چیزه بدی ندارع
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
سلام من کاربر Sadafهستم خوش حال میشم ب دو تست اخرم سربزنید 🌱🐼🤍
فالو=بک
دوست صمیمیت تو تیپاپ؟
اگر ممد باهات بگه تیپاپ دیگه نباید باشه ری اشنت چیه؟ 😐
عرر سوال اخریت خیلی سمه تو لایو جواب میدم😹
خدایا مرسی تیپاپ دیگه نیست
بوی فرند داری؟
الگوت توی تیپاپ؟
با پسرا راحت تری یا دخترا؟
توی لایو جواب میدم
رنگ مورد علاقت
کراشت 😐
ارمی هستی
کیپاپری
تو لایو جوابشو میدم کیوتم
راستیچقدبررسیبود؟!
کیوتم 15 دقیقه
عرررررررکیوووووتتتت
ممنونمم خوشملم
ازتیهخواهشدارم
اگهبخاطردیسشدناونا،ناراحتی
بروتوآینهلبخندبزن
دیدیاینجورخوشگلتری؟....
میشهناراحتنباشیوفناتوخوشحالکنی؟
#سعیبراینگهداشتنتیپاپ
ممنون که تیپاپ نگه میداری
_هانا